• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99061209326
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان:

طرح برق امید به زودی اجرایی می شود

طرح برق امید به زودی اجرایی می شود

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود ۱۷.۴ مگاوات برق از نیروگاه خورشیدی تولید می شود.

موسی رضایی، امروز (چهارشنبه-۱۲ شهریور) در مراسم افتتاح بهره برداری از ۱۰ پروژه برق در اردستان، اظهار کرد: امروز در "پست ۲۳۰ به ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت" اردستان توسعه چهار عدد فیدر ۲۰ کیلوولت به ارزش ریالی ۱.۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که مشکلات بخش صنعت برق را برطرف می کند و در حال حاضر در بخش زیرساخت های برق شهرستان برای صنایع مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با توجه به میزان مسافتی که بین نقاط مصرف و نقاط توزیع برق شهرستان وجود دارد نیاز به سرمایه گذاری های متعددی است، افزود: طرح های بسیار خوبی امروز در اردستان به بهره برداری می رسد تا برق مصرفی در بخش صنعت شهرستان تامین شود.

هیچ گونه خاموشی در تابستان امسال نداشتیم

به گزارش ایسنا، مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه با تلاش هایی که در سطح استان انجام شده امسال هیچ گونه خاموشی نداشتیم، گفت: در استان اصفهان حدود ۴۰ پست انتقال برق وجود دارد که وظیفه آنها تامین برق مشترکان در بخش های مختلف است.

رضایی با بیان اینکه در استان اصفهان حدود ۱۷.۴ مگاوات برق از نیروگاه خورشیدی تولید می شود، گفت: با توجه به شرایط طول روز شهرستان و ارتفاع خوبی که این شهرستان از سطح دریا دارد، اردستان مستعد راه اندازی نیروگاه خورشیدی است. در حال حاضر در شهرستان اردستان یک مگاوات برق توسط نیروگاه های خورشیدی تامین می شود و شرکت برق برای خرید برق از نیروگاه های خورشیدی محدودیتی ندارد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص برق امید، گفت: طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگ سازی به زودی رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد و با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند. حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض معاف شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه تعرفه مشترکان در مناطق مختلف با توجه به وضعیت دمای هوای شهرستان محاسبه می شود، اضافه کرد: شهرستان اردستان در منطقه عادی قرار دارد و اگر کسی در طول دو ماه که دوره قرائت قبض برق است ۱۰۰ کیلو وات و یا کمتر مصرف داشته باشد از پرداخت هزینه انرژی معاف خواهد بود. مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکات ساده، خود را به دسته کم مصرف‌ها برسانند و از تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha