• جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99061309856
  • خبرنگار : 71567

معاون آموزشی وزارت بهداشت به ایسنا خبر داد

ابلاغ شروع سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی/پذیرش حضوری در برخی دانشگاه ها از فردا

ابلاغ شروع سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی/پذیرش حضوری در برخی دانشگاه ها از فردا

معاون آموزشی وزارت بهداشت از ابلاغ شروع سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی از فردا به دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: شروع سال تحصیلی در برخی دانشگاه‌ها حضوری است.

دکتر علی اکبر حق‌دوست در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سال تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی برای نیم سال جاری ۹۹-۱۴۰۰ از فردا آغاز می شود و مطمئن هستم سال تحصیلی جاری سالی موفق و پربار برای همه کشور همچنین دانشجویان علوم پزشکی کشور خواهد بود و تلاش ما این است که فضای مناسبی از لحاظ علمی و بهداشت سلامت برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه به همه دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است البته به دلیل اینکه ترم تابستانی برخی دانشگاه ها طول کشیده است در نتیجه این مراکز بسته به شرایطی که دارند ممکن است شروع سال تحصیلی ترم جاری خود را چند روزی به تاخیر بیندازند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین در خصوص شیوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان علوم پزشکی در ترم جدید نیز خاطرنشان کرد: تصمیم داریم دانشگاه ها کلاس های آموزشی خود را به صورت تلفیقی یعنی مجازی و حضوری برگزار کنند. دانشگاه هایی که از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت ثابت‌تری داشته باشند می‌توانند کلاس‌های عملی را به شکل حضوری برگزار کنند.

دکتر حق دوست با بیان اینکه خط و مشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ترم جاری مشخص شده است، گفت:حتی ممکن است برخی دانشگاه ها به خصوص در رشته های پزشکی سال تحصیلی خود را به شکل حضوری آغاز کنند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود در عمده رشته ها از بهمن ماه شروع می شود تا دانشگاه ها در ترم جاری کمی خلوت تر باشند اما ما حتما به صورت مختصر ورودی آبان نیز خواهیم داشت. به طور کلی نحوه پذیرش این دانشجویان در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha