• پنجشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99061309890
  • خبرنگار : 71595

کنایه غفوری به مجیدی یا سعادتمند؟

کنایه غفوری به مجیدی یا سعادتمند؟

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست در فینال جام حذفی به کنایه به کسانی که باعث باخت استقلال شدند تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش در فینال جام حذفی برابر تراکتور اظهار کرد: این برد و قهرمانی را به هواداران تراکتور و مردم تبریز تبریک می‌گویم. همچنین به خودی‌هایی که باعث این باخت شدند تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، بعد از صعود استقلال به فینال جام حذفی، فرهاد مجیدی در اعتراض به سفر سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه به اروپا از سمت خود استعفا کرد و با حواشی بسیار دوباره به تیم بازگشت. مجیدی در یک متن اینستاگرامی مذاکره سعادتمند با استراماچونی را یکی از دلایل اسعفایش برشمرده بود. احتمالا منظور غفوری از این صحبت‌ها سعادتمند و مجیدی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۳ ۲۳:۰۴

به نظر من جایگاه بازیکنان و مربی ها و مدیران فوتبالی عوض شده ، شما جناب غفوری با آقای حسینی اشتباه کردید در گل سوم تراکتور ، و به راحتی هافبک تراکتور پوشش ندادید . اون وقت دارید در بار موضوعی که به شما بازیکن مربوط نیست دخالت و اظهار نظر می‌کنید ، ای کاش جایگاهی که دارید رو حفظ کنید و این شما بزرگان تیم هستید که باب این موارد را باز می‌کنید، چه انتظاری از جوان‌ها داشت !!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۳ ۲۳:۴۷

شانسی که ببرند بازی ها را ، با توان خودشان بردند . وقتی می بازند یکی چوب لای چرخشان گذاشته است .

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۰۲:۲۴

عزیزان لیاقت و عرضه باخت داشته باشید تمام تریبون‌ها در اختیار استقلال پایتختیه، داور هم که همه دیدن، استقلال به تراکتور باخت نه مدیرانش.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۰:۰۷

غفوری قدرت بدنی نداری دو تا سانت شانسی پس سکوت ،، و این که تراکتور نیمه دوم بازی را ول نمی‌کرد شاید ۶ یا ۷ تا گل خورده بودید. نمیدونم همیشه تراکتور نیمه دوم چرا فیلم بازی می‌کنه حتی در برابر تیم‌های لیگ پایین هم صدق می‌کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۰

همیشه یکی دیگه به جای بازی بد باعث باخت استقلال میشه ولی برد مال خودشونه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۱:۳۶

متاسفانه شرایط در استقلال به گونه ای شده هروقت تیم در آستانه موفقیتی قرار میگیره عواملی از مدیریت یا کادر فنی با رفتارهای نسنجیده و احتمالا عمدی تیم را به شکست می‌کشند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۱:۴۶

لعنت خدا به مسببین‌ خارج زمین هر که میخواد باشه اعم از وزیر و مدیریت تا بازیکنی که در حد خودش در این بازی ظاهر نشد.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۲:۳۶

بخدا مثل آب خوردن دارن استقلال و زمین میزنن

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۲:۴۴

مقصر اصلی مدیر باشگاه پدر باشگاه نه فرزند ارشد باشگاه هست. اگر آقایان مجیدی رو مقصر می‌دانند کم لطفی هست به مجیدی. در صورتی که به جای این که گفته شود آقای مجیدی می‌بایست بعد از حام حذفی تصمیم می‌گرفت باید گفته شود آقای سعادتمند باید بعد از جام حذفی اون سفر بی وقت خود را انجام می‌داد. در صورتی که مجیدی خیییلی هم عالی نتیجه گرفته بود با این همه حاشیه که براش درست کردند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۲:۵۹

مجید همیشه رفیق نیمه راه بود و فصل را به آخر نمی رساند و منافع خودش را بر تیم ترجیح می‌داد اگر این اتفاقات هم درست بود باید به خاطر تیم سکوت می‌کرد ولی با اون استعفا ضربه سنگینی به تیم زد و این کار همیشه در حافظه هواداران خواهد ماند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۳:۰۷

سلام. یکی از دلایل باخت، بازی بد خود وریا و کریمی بودند بازیکنانی دلشان برای تیم و هوادار نمیسوزه باید تو تیم نباشن ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۸:۰۷

منظور سعادتمند بود.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۲۰:۱۸

درایران ۹۰ درصد مدیر عاملان و هیات مدیره ناپاک و بسیار دروغگو هستند پس فوتبال معنا ندارد در ایران. این‌قدر این جوانان هوادار را بازی ندید تو را به وجدان نداشته تان.