• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99061510598

رئیس آموزش و پرورش میبد:

پروتکل‌های بهداشتی دقیق اجرا می‌شود، جای نگرانی نیست

پروتکل‌های بهداشتی دقیق اجرا می‌شود، جای نگرانی نیست

ایسنا/یزد رئیس آموزش و پرورش شهرستان میبد به خانواده‌های میبدی اطمینان خاطر داد که تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در همه مدارس میبد اجرا می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

«محسن موحدی‌فرد» در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و راهی شدن ۲۵ هزار دانش‌آموز به مدرسه در این شهرستان، گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی با دقت و به طور سختگیرانه در همه مدارس میبد اجرا خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی در این مراسم که همراه با نواختن زنگ مدرسه شاهد یاس سران به صورت نمادین در حضور فرماندار و نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، با بیان این که اگرخانواده‌ها پا به پای آموزش و پرورش جلو بیایند، دانش‌آموزان همچون سال‌های قبل، سال تحصیلی موفقی خواهند داشت، اظهار کرد: کلاس‌ها در مدت زمان ۳۵ دقیقه برگزار می‌شود و زنگ‌های تفریح نیز به نحوی برنامه‌ریزی شده که همه دانش‌آموزان به طور همزمان زنگ تفریح نداشته باشند. 

موحدی‌فرد افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان حضور حداکثری در کلاس‌های درس ولی با فاصله‌گذاری‌ اجتماعی ۱.۲ متری از طرفین با دیگر دانش‌آموزان دارند و به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی همچنین تاکید کرد: زدن ماسک در مدارس الزامی است و ورود و خروج دانش‌آموزان نیز با وسواس بیشتری کنترل می‌شود و حتی دانش‌آموزانی که نیاز به سرویس ایاب و ذهاب دارند هم با دقت مورد نظارت قرار می‌گیرند و مواد ضدعفونی مورد نیاز نیز با هزینه آموزشگاه‌ها تهیه شده است. 

موحدی‌فرد با تاکید بر همکاری خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید، گفت: فرزندان شما فرزندان ما نیز هستند و مدارس، خانه دوم دانش‌آموزان است لذا سعی خواهیم کرد تا مطلوب‌ترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

«جعفر شفاعی» معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش میبد هم در این مراسم بیان کرد: مدارس با ظرفیت ۵۰ درصد، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند به این صورت که ۵۰ درصد دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان و مابقی نیز در روزهای میانی در کلاس درس حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha