• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061510686

یک خیر مدرسه ساز خبرداد:

اهداء ۱۵۰ میلیون تومانی خیر مدرسه‌ساز به طرح آجربه آجر خراسان شمالی

اهداء ۱۵۰ میلیون تومانی خیر مدرسه‌ساز به طرح آجربه آجر خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل مؤسسه آموزشی چشم‌انداز در بجنورد از اهداء اموال این مؤسسه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به طرح آجر به آجر خراسان شمالی خبر داد.

جلیل شریعتی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فعالیت این مؤسسه در استان متوقف شده است، افزود: از ابتدا در حوزه‌های آموزشی فعالیت داشته‌ام و پس از توقف فعالیت مؤسسه، تصمیم گرفتیم اموال مؤسسه را به خیرین مدرسه‌ساز در طرح آجر به آجر اهداء کنیم و اولویت استفاده از تجهیزات در مناطق محروم است تا دانش‌آموزان در این مناطق بتوانند از تجهیزات خوبی در مدارس بهره‌مند باشند.

وی با بیان اینکه با اهداء اموال مؤسسه، مسئولیت اجتماعی مؤسسه را کامل کردیم، اظهار کرد: هرکدام از افراد در کنار مساءل کاری، مسئولیت‌های اجتماعی نیز دارا هستند و ما با اهداء اموال این مؤسسه، مسئولیت اجتماعی خود را کامل کردیم.

شریعتی با اشاره به علت توقف فعالیت مؤسسه آموزشی چشم‌انداز، بیان کرد: تاکنون دو هزار جلد کتاب مدیریت تخصصی به کتابخانه مرکزی آیت‌الله مهمان‌نواز و سه هزار جلد کتاب مشاغل خانگی نیز از سوی مؤسسه اهداء شده است.

کمک ۱۸ میلیارد تومانی به طرح آجر به آجر

امین فلاح، مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: تاکنون ۱۸ میلیارد تومان به طرح آجر به آجر در خراسان شمالی کمک شده است و بالاترین کمک به این طرح، احداث مدرسه تخصصی اوتیسم از سوی خیر مدرسه‌ساز در بجنورد است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری در طرح آجر به آجر در سال ۹۹، ۱۸ میلیارد تومان بوده است، تأکید کرد: این تعهد برای تمام سال بود اما در شش ماهه اول سال به این هدف‌گذاری دست پیدا کردیم و این طرح همچنان ادامه دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، مشارکت تمام مردم و دانش‌آموزان حتی در حد یک آجر به ساخت یک مدرسه است که به طور قطع موفقیت‌هایی چشمگیری در حوزه آموزش خواهیم داشت.

فلاح ادامه داد: فردا ۱۲ پروژه مشترک با بنیاد برکت در استان نیز افتتاح می‌شود و در حال حاضر سرعت پیشرفت در حوزه مدسه‌سازی در استان مطلوب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha