• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99061510859
  • خبرنگار : 50024

ثبت نام دانشگاه علمی-کاربردی تا پایان شهریور ادامه دارد

ثبت نام دانشگاه علمی-کاربردی تا پایان شهریور ادامه دارد

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: در شرایط کنونی شرایط حضور دانشجویان مثل سنوات گذشته در سرکلاس‌های درس وجود ندارد.

پیمان دانشکار آراسته روز شنبه ۱۵ شهریور در شورای هم اندیشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز با مراکز تحت نظارت در آستانه پذیرش دانشجو اظهار کرد: مراکز علمی کاربردی البرز در ۲۰۶ رشته مهارتی در ۱۹ مرکز آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ثبت نام برای ترم جدید از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات دقیق برای انتخاب رشته و محل تحصیل خود می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۸۷۲۰۲۶۰ به صورت ۲۴ ساعته تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی در ادامه با توضیح درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه در دوران کرونا اظهار کرد: بدیهی است در شرایط کنونی شرایط حضور دانشجویان مثل سنوات گذشته در سرکلاس‌های درس وجود ندارد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور است تمهیداتی اندیشیده شده تا دانشجو برای آموزش کمترین لطمه را بخورد و از کیفیت آموزش کاسته نشود.

آراسته تاکید کرد: بر این اساس بنا شده کلاس‌های دروس نظری به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود و در خصوص دروس عملی هم باید گفت آن دسته از دروسی که امکان تدریس به شکل مجازی داشته باشند، به صورت آنلاین تشکیل می‌شوند.

این مسئول توضیح داد: دروس عملی که حتما نیاز به حضور در کلاس دارند هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز اضافه کرد: با شیوع کرونا آموزش‌ها به سمت الکترونیکی شدن سوق پیدا کرده و مراکز علمی کاربردی هم در صدد تهیه بسته‌های آموزشی با این روش تدریس هستند و ملزم به ایجاد زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیداویم به واسطه اطلاع رسانی مناسب شاهد استقبال زیاد متقاضیان برای ثبت نام در مراکز علمی کاربردی باشیم، افزود: مراکز علمی کاربردی در تلاش هستند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده و از روش‌های مختلف در مسیر عمل به رسالت خود که مهارت محوری و کاهش شکاف بین مراکز علمی و بازار کار است، قدم بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha