• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99061510990
  • خبرنگار : 50233

فعال بودن همه پروژه های عمرانی دانشگاه سمنان

سمپوزیوم بین‌المللی رویکردهای زیستی، پزشکی به کووید۱۹ در سمنان برگزار می‌شود

سمپوزیوم بین‌المللی رویکردهای زیستی، پزشکی به کووید۱۹ در سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان از برنامه‌ریزی برای برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی رویکردهای زیستی، پزشکی و علوم پایه به کووید-۱۹ به میزبانی دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر مسعود نصیری زرندی در نشستی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این سمپوزیوم بین‌المللی ۲۰ و ۲۱ شهریورماه  به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سمپوزیوم بین‌المللی بخشی از کنگره ملی زیست‌شناسی است تصریح کرد: کنگره ملی زیست‌شناسی در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان به آغاز کلاس‌های درس این دانشگاه از هفته پیش رو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کروناویروس و قرار داشتن سمنان در وضعیت هشدار، کلاس‌های این ترم به صورت ترکیبی از کلاس‌های مجازی و حضور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر دروس نظری به صورت مجازی برگزار می‌شود ادامه داد: کلاس‌های حضوری عمدتا محدود به دروس عملی و آن دسته از درس‌هایی است که نیازمند حضور در آزمایشگاه هستند که این کلاس‌ها نیز با حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نصیری زرندی با اشاره به فعایت‌های عمرانی در این دانشگاه گفت: با وجود مشکلات اعتباری که دولت در بسیاری از بخش‌ها با آن روبرو است، خوشبختانه پروژه‌های عمرانی دانشگاه هیچکدام تعطیل نبوده و همگی در حال عملیاتی شدن و فعال هستند.

وی از برنامه‌ریزی برای افتتاح تعدادی از این پروژه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تعدادی از این پروژه‌ها هم‌اکنون نیز آماده بهره‌برداری هستند اما افتتاح رسمی آنها به دهه فجر موکول شده است.

رئیس دانشگاه سمنان از روند رو به رشد دانشگاه سمنان در بخش‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: افزایش‌های رشته‌ها چه در حوزه کارشناسی و چه تحصیلات تکمیلی، توفیق روابط عمومی دانشگاه در شاخص اطلاع رسانی در سطح وزارت علوم، توفیقات نشریات علمی و انجمن‌های دانشجویی و علمی و..از جمله موفقیت‌های این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سمنان سال موفقی را پشت سر گذاشته ادامه داد: یکی از توفیقات دانشگاه افزودن معاونت برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اقتصادی بود که این معاونت با تدوین برنامه‌های راهبردی و ریل‌گذاری مناسب شرایط را برای موفقیت بیش از پیش این دانشگاه فراهم خواهد کرد.

رئیس دانشگاه سمنان همچنین به تمجید از عملکرد رسانه ها در حوزه های علمی و دانشگاهی پرداخت و گفت: یک دانشگاه موثر و کارآفرین بدون ارتباط با رسانه نمی تواند موفق باشد و اصولا ارتباط با رسانه یکی از ویزگی های یک دانشگاه کارآفرین است.

به گزارش ایسنا- رئیس دانشگاه سمنان در خاتمه این نشست از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha