• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99061611303
  • خبرنگار : 71549

پایان دور سوم اپن آمریکا با صعود مدودف، ویلیامز و تیم

پایان دور سوم اپن آمریکا با صعود مدودف، ویلیامز و تیم

تنیسورهای روس، آمریکایی و اتریشی با شکست حریفانشان به دور چهارم اپن آمریکا راه یافتند.

به گزارش ایسنا، دور سوم تنیس اپن آمریکا صبح امروز (یکشنبه) با صعود دومینیک تیم به پایان رسید. تنیسور اتریشی که بخت دوم قهرمانی محسوب می شود با نتیجه ۳ بر یک مارین چیلیچ را شکست داد. مرد شماره سه جهان دو ست نخست را با قدرت پیش برد و با نتایج مشابه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد. با این حال در ست سوم چیلیچ توانست ۶ بر ۳ پیروز شود. تیم در ادامه بهتر عمل کرد و در ست چهارم ۶ بر ۳ حریف کروات خود را شکست داد تا به دور چهارم دومین گرند اسلم سال صعود کند.

پیش از این دیدار دنیل مدودف برابر جان وولف قرار گرفت و به راحتی حریف آمریکایی اش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مرد شماره پنج جهان دو ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد و در ست سوم ۶ بر ۲ حریفش را مغلوب کرد. 

متئو برتینی که بخت ششم قهرمانی به حساب می آید هم توانست ۳ بر صفر کسپر رود را شکست دهد و به دور چهارم صعود کند. 

حذف روبرتو بائوتیستا از اتفاق های مهم روز ششم اپن آمریکا بود. تنیسور اسپانیایی در رقابتی که سه ساعت و نیم طول کشید ۳ بر ۲ مغلوب واسک پوسپیسیل شد. 

الکس دی مینائور در ادامه درخشش خود توانست از سد کارن خاچانف عبور کند و به مرحله بعد راه یابد. آندری روبیلف، فرانسز تیائوفه و فلیکس الیاسیم هم به دور چهارم صعود کردند. 

در بخش بانوان سرنا ویلیامز برابر هموطنش استفنز قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی با وجود شکست ۶ بر ۲ در ست نخست توانست نتیجه را جبران کند. او هر دو ست را با نتایج مشابه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد. 

سوفیا کنین، بانوی شماره چهار جهان به مصاف انس جابر رفت و ۲ بر صفر حریف تونسی اش را شکست داد. تنیسور آمریکایی برای کسب این برد در ست نخست به زحمت افتاد و ۷ بر ۶ پیروز شد. او در ادامه توانست ۶ بر ۳ حریفش را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. 

حذف مدیسون کیز از اتفاق های مهم بخش بانوان بود. تنیسور آمریکایی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کورنه شد.

پیرونککوا، ویکتوریا آزرنکا، الیس مرتنز و کارولینا موچووا هم با پیروزی برابر حریفانشان به دور چهارم صعود کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha