• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99061712132
  • منبع : نمایندگی سمنان

اقبال سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

اقبال سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: جذب و حمایت از سرمایه‌گذار به منظور شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان رسالت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد.

 علیرضا شریفی‌نژاد در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افزود: جهش تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی و در تمامی شهرستان های استان باید در گام اجرایی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: شکوفایی اقتصادی و حمایت از صنعتگران باید جزو برنامه های کاری دستگاه های اجرایی استان باشد و همه ما باید برای ایجاد اشتغال پایدار در این استان زرخیز اقدام کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان به طور ویژه در دستور کار مسئولان مربوطه باشد .

وی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار  تاکید و تصریح کرد: با رونق بخش های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و... می توان به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گرمسار امید داشت.
شریفی نژاد تصریح کرد: توسعه صنعتی و تحقق جهش تولید در استان به طور ویژه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان دنبال خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: زیرساخت های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده است که با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع تمامی مشکلات این منطقه اقتصادی تلاش خواهد شد.
وی تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با پیگیری برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تلاش خواهد کرد.

 هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  همچنین در بازدید از شهرک صنعتی ایوانکی گفت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه جانبه مسئولان ارشد استان باجدیت دنبال می‌شود.

 شریفی نژاد با بیان اینکه در سال جهش تولید با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان اقدام می شود خاطر نشان کرد: توجه به صنعت و رونق تولید به معنای نادیده گرفتن چارچوب های قانونی نیست و باید در اجرای طرح های توسعه ای و رونق تولید مسایل زیست محیطی رعایت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در بروز مشکلات بین دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی باید نرمش بین هر دو طرف باشد تا با همفکری به یک نقطه تعادل رسید.
شریفی نژاد اضافه کرد: با وجود فشارهای خارجی و تحریم باید از دانش داخلی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی استان بهره برد

اقبال بالای سرمایه گذاران به منطقه ویژه گرمسار

همچنین نادری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: زیرساخت‌های خوبی از سال‌های گذشته در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده و این روند رو به بهبود در انجام امور در اجرای این طرح های مهم زیرساختی و اقتصادی در منطقه، حاصل تلاش تمامی مسئولان است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار همچنان پابرجا است ادامه داد: باید با بهره گرفتن از رویه های اصولی و کاربردی این چالش ها را برطرف کرد.

نادری با اشاره به برخی مشکلات این منطقه ویژه افزود: انتظار می رودکه رفع مشکلات زیرساختی در حوزه گمرک، منابع طبیعی و گاز طبیعی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به طور ویژه پیگیری شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از استقبال قابل توجه سرمایه گذاران از این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در سال های گذشته حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار قابل توجه و چشمگیر بوده است.

 به گزارش ایسنا علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب سفر یک روزه باهدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این شهرستان سفر کرده  است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha