• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99061712334
  • خبرنگار : 50024

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

اینترنت شبکه شاد رایگان است

اینترنت شبکه شاد رایگان است

ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان استان به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند ولی با اقدامات صورت گرفته اجاره نمی دهیم حتی یک دانش آموز به خاطر محدودیت از ادامه تحصیل باز بماند.

سالار قاسمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تامین هزینه اینترنت برای استفاده از شبکه شاد یکی از دغدغه‌های معلمان و دانش آموزان بود که با دستور رئیس جمهور استفاده از اینترنت در فضای این شبکه رایگان شده است.

وی با اشاره به ایجاد تغییر در نسخه قدیمی شاد اظهار کرد: نسخه جدید شاد تعاملی تر شده و محتوای آموزشی استاندارد در آن بارگذاری شده است.

وی افزود: علاوه بر این،  معلمان و دانش‌آموزان در نسخه جدید صفحه شخصی خود را خواهند داشت؛ امکانات لایو و پخش زنده نیز فراهم شده و همه شرایط یک کلاس فیزیکی در این پلت فرم دیده شده است .

این مسئول تاکید کرد: در شبکه شاد هیچ کاربر ناشناسی وجود ندارد و همه اعضا با هویت مشخص وارد آن می‌شوند بنابراین معلمان و دانش آموزان بدون دغدغه و با اطمینان از ایمنی کامل این شبکه می توانند از این فضا استفاده کنند.

قاسمی با اشاره به مشکل برخی از دانش آموزان برای دسترسی به تبلت و گوشی هوشمند اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و با تعامل با کمیته امداد و... بنا شده  تعدادی گوشی هوشمند و تبلت خریداری شود و در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به جز گوشی هوشمند، در برخی مناطق صعب العبور استان امکان دسترسی دانش آموزان به اینترنت نیز وجود ندارد که بنا شده آموزش دانش آموزان این مناطق از طریق شبکه آموزش،  راهبران آموزشی که به این مناطق اعزام می‌شوند و مجموعه محتواهای تولید شده از دروس مختلف انجام شود.

وی افزود: حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان استان به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند ولی با اقدامات صورت گرفته اجاره نمی دهیم حتی یک دانش آموز به خاطر محدودیت از ادامه تحصیل باز بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۰۳:۱۴

من هنوز با کلی مکافات نتونسم تو شاد وارد شم اینترنت رایگان نخواستیم تو واتساپ آموزش بدین