• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061712580
  • خبرنگار : 30054

بهترین دوربین مداربسته با لنز ثابت چیست ؟

بهترین دوربین مداربسته با لنز ثابت چیست ؟

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته امروزه با پیشرفت تکنولوژی دارای انواع مختلفی از نظر قابلیت های کارایی و ظاهری می باشند، بطوری که برای هریک از کاربردهای متفاوت می توان از نوع مخصوص خود استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه الکامپ، همانطور هم که مشاهده می کنید این تجهیزات نظارتی در انواع مکان های باز مانند: پارک ها، خیابان ها، بزرگراه ها و در مکان های بسته مانند منازل، فروشگاه ها، سازمانها و شرکت ها و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین اجزایی که باعث تولید تصاویر دریافتی از سوی دوربین مداربسته می شود استفاده از قطعه ای بنام لنز (LENS) است. لنز یک قطعه استوانه شکل می باشد که حاوی چندین عدسی صیغل شده پشت سرهم می باشند که نور محیط را به منظور تولید تصویر به سمت قطعه ای بنام حسگر تصویر که در انتهای لنز قرار دارد  هدایت میکند.

لنزهای دوربین ، چه دوربین مداربسته  و چه دوربین های عکاسی از لحاظ تنظیم فاصله کانونی با یکدیگر متفاوت می باشند که هرچه این فاصله کانونی بین لنز و حسگر تصویر بیشتر باشد تصویر دارای زاویه دید پایین و با قابلیت زوم بالا برخوردار است و بطور عکس هرچه این فاصله کانونی کمتر باشد تصویر دارای زاویه دید بالا اما دارای زوم کمتر می باشد که به اصطلاح به نوع از تصاویر واید گفته می شود.

لنزثابت در انواع دوربین های مداربسته آنالوگ، AHD و تحت شبکه (IP) استفاده شده و می توان در اکثر مدلهای مختلف دوربین های مداربسته شاهد استفاده از این لنز به منظور تصویربرداری دوربین از محیط افراد باشیم.

ما در اینجا شرکت الکامپ پیشرو در فروش دوربین مدار بسته در ایران را به شما معرفی می کنیم که دارای ۱۷ سال سابقه مفید در زمینه واردات، مشاوره، فروش و نصب دوربین های مداربسته می باشد که همراه با آن با داشتن مجوز رسمی که از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته تهران به شناسه صنفی ۰۴۶۷۱۲۷۳۲۳ دارد، این اطمینان را به مشتری می دهد که با وجود چنین سابقه درخشان و مجوز معتبری که در اختیار دارد دوربین مداربسته و یا پکیجی را بتواند خریداری کند  که از لحاظ کیفیت، قیمت و پشتیبانی مناسب در شرایط ایده آل باشد که در نهایت مشتری می تواند یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کند.

برند دوربین های مداربسته ای که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه می دهد شامل :

برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH بهترین برند ارائه شده از سوی شرکت الکامپ می باشد به این دلیل که تصاویر ارائه شده در این دوربین های مداربسته با کیفیت فوق العاده به کاربر عرضه می شود شرکت الکامپ در ۸۰ درصد از پروژه هایی که انجام داده، از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH استفاده کرده که توانسته رضایت بسیاری از کاربرانی که از این دوربین های مداربسته استفاده کرده اند را به خود جلب کند.

از دلایل با کیفیت بودن تصاویر دوربین مداربسته PELCOTECH می توان به استفاده از چیپست تصویر شرکت SONY اشاده کرد که باعث نقطه قوت این دوربین مداربسته شده است و همانطور که مشخص است هرچه میزان کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه الکترونیکی بالاتر باشد به همان اندازه عمر مفید دستگاه هم بالا می باشد و دوربین های مداربسته برند PELCOTECH شامل این قضیه میشود.

 برند UNIMO

دوربین های مداربسته ای که توسط برند UNIMO عرضه می شود دارای کیفیت تصویر برداری خوب هستند اما از لحاظ قیمت ارزان تر از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH می باشد که برای  آن دسته از کاربرانی که می خواهند یک دوربین مداربسته با کیفیت تصویر با کیفیت همراه با قیمت مناسب خریداری کنند، استفاده از دوربین های مداربسته برند UNIMO می تواند یک انتخاب ایده آل برای این دسته از کاربران باشند.

در کنار این ویژگی هایی که گفته شد شرکت الکامپ برای این برند از دوربین مداربسته ۲ سال ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفته تا در این مدت مشتری از بابت ایجاد مشکل احتمالی دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.

با توجه به مطالب خوانده شده متوجه شدیم که مهمترین اجزای یک دوربین مداربسته، قطعه ای بنام لنز است که وظیفه تصویربرداری از محیط را دارد که این لنز از نظر زاویه دید و دور و نزدیک کردن تصویر، دارای انواع مختلفی می باشد که ارزانترین و رایج ترین نوع آن لنز ثابت می باشد که به هیچ عنوان نمی توان میزان زاویه دید، دوربینی و نزدیک بینی تصویر را در آن تغییر داد و برای اینکه بتوانیم بهترین فاصله بهمراه بهترین زاویه دید را از این مدل از لنز دوربین های مداربسته داشته باشیم، باید هنگام نصب دوربین های مداربسته بهترین مکان ممکن را برای نظارت بهتر از محیطمان در نظر بگیریم.

مشتریان گرامی در صورتی که نیاز به مشاوره و خرید از دوربین های مداربسته شرکت الکامپ را دارند می توانند با شماره گیری ۰۲۱۸۸۵۵۲۷۶۶ بصورت تلفنی راهنمایی های لازم را از سوی کارشناسان شرکت دریافت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دوربین مدار بسته، پکیج ها و آدرس شرکت می توانند به وب سایت شرکت به نشانی amniatcctv.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha