• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061712883
  • خبرنگار : 30054

در کدام کافه تهران، جشن تولد بگیریم ؟

در کدام کافه تهران، جشن تولد بگیریم ؟

سالگرد تولد یکی از بهترین مناسبت هایی است که افراد در جشن آن کنار یکدیگر جمع شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رستوران تهران بین، اشتراک در شادی چنین جشنی علاوه بر لذتی که در خود نهفته دارد به تحکیم دوستی ها نیز کمک می کند. جشن تولد اعضای خانواده نیز فرصت مناسبی است تا میزان عشق و علاقه میان آنها در قالب یک شادمانه دورهمی برگزار شود.

تا همین چند سال پیش خانه محل اجرای بیشتر جشن های خانوادگی بود. با این شرط که مشکلات پس از آن مانند ریخت و پاش و کارهای خسته کننده برای میزبان باقی می ماند. با وجود کافه رستوران های لاکچری در سطح شهر امروزه کمتر کسی زیر بار برگزاری جشن ها در منزل خود می رود.

خصوصا که این گونه مراکز کاملا مجهز و با امکانات کامل با موضوع برخورد می کنند و آن را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانند.

نظر شما در مورد جشن تولد در یک کافه لوکس در منطقه خوب شهر چیست؟ با ما همراه باشید.

بهترین محل برای برگزاری جشن تولد کجاست؟

در مورد اینکه بهترین محل برای برگزاری جشن تولد کجاست نظر مردم با هم یکی نیست:

گروهی هنوز هم به رسم قدیم معتقد هستند هیچ جا خانه نمی شود و آنجا را کماکان برای هرگونه جشنی مناسب ترین محل می دانند، اما واقعیت این است که زندگی آپارتمان نشینی برای چنین کارهایی اصلا مناسب نیست و نه تنها میزبان را محدود می کند بلکه مشکلاتی هم برای همسایه ها پدید می آورد.

عده ای هم آن را یک جشن تمام عیار می دانند که باید با جزئیات کامل برگزار شود، اما از طرفی نیز مایل هستند که این کار در فضایی صمیمی و راحت صورت گیرد تا مهمانان و مدعوین معذب نباشند.

این روزها رسم اجرای جشن تولد در کافه ها به سرعت پا می گیرد و طرفداران بیشتری پیدا می کند. کافه از یک جشن تولد دونفره صمیمی تا برگزاری مراسمی کامل با حضور دوستان یا اعضای فامیل در همه حالات میزبانی مناسب و کارآمد برای این منظور به حساب می آید، اما چرا؟

وجود یک سالن مناسب برای این کار در مورد جشنی با تعداد زیاد مهمان به خوبی راهگشا است. در این گونه موارد پرسنل کارآمد کافه نیز به اجرای بهتر جشن و یک پذیرایی شایسته و درخور کمک شایانی می کنند.

زیرا مسلما آنها میزبانی را به صورت حرفه ای و با آداب و موازین کامل به انجام می رسانند که در نوع خود دارای استانداردهایی است و سطح پذیرایی از مهمانان را به طرز چشمگیری ارتقا می بخشد.

معجزه موزیک در جشن تولد!!

بعضی از کارها به طرز ملموسی با هم عجین شده و گره خورده اند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند. مثلا جشن و شادمانی و موزیک یارهای دیرینه اند که جدایی آن ها ممکن است در مواردی مانند برگزاری جشن تولد کل ماجرا را زیر سوال ببرد.

یکی از خوبی های برگزاری جشن تولد در یک کافه، امکان استفاده از موزیک زنده و دیجی یا کاربرد وسایل الکترونیکی جهت بازپخش موسیقی با کیفیت بالا است که مجلس شادی شما را از نظر موزیک غنی و پربار می کند.

یک جشن تولد شاد و نورانی!

نورپردازی نیز نقش مهمی در ایجاد فضای خاص برای جشن ها دارد. امروزه نورپردازی تخصصی به رشته ای علمی تبدیل شده که با توجه به روحیات و حال و هوای مراسم به دقت تنظیم و اجرا می شود.

مثلا یک جشن تولد دونفره و رمانتیک فضایی شاعرانه با نور ملایم و البته موزیک مناسب می طلبد که در مورد تولدی با ده ها میهمان بسیار متفاوت است.

در کافه های لاکچری امکانات مناسبی برای مدیریت انواع جشن ها و مهمانی های تولد و دیگر مناسبت ها وجود دارد که از نظر نورپردازی، موزیک و سایر جزئیات به صورت کاملا حرفه ای عمل می کنند و نتیجه کار را به طرز شگفت انگیزی تغییر می دهند.

به این صورت که یک جشن تولد معمولی را تبدیل به جشنی خاطره انگیز می کنند که تا مدت ها پس از آن ورد زبان مهمانان خواهد بود.

یک کافه مناسب با موقعیت لاکچری!

آیا دقت کرده اید که محل برگزاری جشن ها تا چه حد در کیفیت اجرا و رضایت مهمانان موثر است؟ فاکتوری که نباید از آن چشم پوشی کرد و مسلما نقش مهمی در کیفیت و جلوه ظاهری مهمانی ها ایفا می کند.

شما هم اگر میزبان یک جشن تولد هستید گزینه کافه برای تولد را در نظر داشته باشید و در مورد آن تحقیق کنید. درضمن مطمئن باشید که با انتخاب کافه ای در یک محل مناسب با امکانات ویژه به خوبی از پس برگزاری جشنی به یاد ماندنی برخواهید آمد.

بیایید با هم گشتی در شهر بزنیم!

اگر قراری برای اجرای یک جشن تولد دارید با ما همراه باشید تا با گشت و گذاری در تهران شما را با یک کافه لوکس آشنا کنیم. کافه ای که برای برگزاری چنین جشنی کاملا مناسب باشد و شما را با عملکرد حرفه ای خود شگفت کند.

فرقی ندارد این جشن در یک جمع ساده و صمیمی دونفره باشد یا یک مهمانی مجلل و ضیافتی بزرگ. در هر حال بهترین کافه سعادت آباد محل مناسبی برای اجرای آن خواهد بود.

کافه ای که قصد معرفی آن را داشتیم کافه رستوران تهران بین بود که در محله بسیار زیبا و خوش منظره سعادت آباد قرار دارد و با توجه به پاندمی ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برای میزبانی جشن های شما تدارکاتی خاص و فوق العاده مهیا کرده که بی شک موجب رضایت شما و مهمانانتان را فراهم خواهد آورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha