• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99061813258
  • خبرنگار : 50223

مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج پس از ۳ هفته

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج پس از ۳ هفته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به یاسوج پس از وقفه سه هفته ای از ۲۶ شهریورماه از سر گرفته می‌شود.

«علی محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این وقفه بعلت محدودیت های ناوگان صورت گرفت، افزود: در پی پیگیری استاندار استان و اعلام شرکت هواپیمایی ماهان و رفع مشکلات پیش آمده، پروازهای هفتگی این شرکت از روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۹ از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پروازهای تهران-یاسوج و بلعکس طبق روال قبل است، اظهارکرد: این پروازها روزهای شنبه ساعت ۱۱ و ۳۰ پرواز از تهران به یاسوج و ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه همان روز از یاسوج به تهران انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین پرواز روزهای چهارشنبه در ساعت ۱۲ و ۳۰ از تهران به یاسوج و ۱۴ و ۵۰ دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

محسنیان با بیان اینکه همچنان در هر هفته دو پرواز در فرودگاه یاسوج انجام می شود، تصریح کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر دو سه پرواز آزمایشی با استفاده از ناوگان ATR  و ایرباس ۳۱۹ خودش به این فرودگاه انجام داد و مستمر پیگیر پاسخ از طرف شرکت هواپیمای هما هستیم اما در اخرین پیگیری ها اعلام کردند که هنوز در حال بررسی‌های بازرگانی و فنی هستند.

وی ادامه داد: فرودگاه یاسوج همه زیرساخت‌ها و امکانات فنی و عملیاتی متناسب را در اختیار دارد و شرایط برای برقراری پروازهای دیگر در این فرودگاه فراهم است و از پیشنهادات همه شرکت های هواپیمایی برای افزایش پروازها استقبال می کنیم.

گفتنی است که پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان از مبدأ تهران به مقصد یاسوج ساعت ۸:۰۵ صبح یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ به پرواز درآمد. مکالمه خلبان هواپیمای ATR۷۲-۲۱۲ شرکت هواپیمایی آسمان پس از حدود یک ساعت و ۲۵ دقیقه با برج مراقبت قطع شد و هواپیما در ساعت ۹:۳۲ صبح بعد از اصابت با کوه دنا سقوط کرد. این حادثه در قلهٔ پازن پیر کوه دنا در جنوب روستای کهنگان از توابع پادنا در ۱۲۰ کیلومتری سمیرم رخ داد. در این پرواز ۵۹ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نیروی امنیت پرواز، خلبان و کمک خلبان حضور داشتند که همگی جان باختند. پس از این حادثه پروازهای فرودگاه یاسوج با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده اند و هر چند مدت متوقف و از سر گیری می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha