• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99061813963
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری:

والدین با حضور در مدارس شیوه تحصیل فرزند خود را مشخص کنند

والدین با حضور در مدارس شیوه تحصیل فرزند خود را مشخص کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: والدین باید وضعیت نوع آموزش فرزند خود اعم از حضوری یا غیرحضوری را با حضور در مدرسه مشخص کنند و بگویند تمایل دارند فرزندشان به صورت حضوری آموزش ببیند یا می‌خواهند از سایر روش‌ها استفاده کنند.

فرحناز قائدامینی ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان، اظهار کرد: روزانه اکیپ‌های بازرسی در مدارس استان حضور پیدا می‌کنند و اگر در جایی اجرای پروتکل‌ها ضعیف باشد تذکرات لازم داده می‌شود، اما خوشبختانه رعایت پروتکل‌ها در مدارس خوب است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تجمع والدین در درب مدارس یکی از نگرانی‌ها است، والدین باید خودمراقبتی را به فرزند خود یاد  بدهند و نگرانی از بابت فرزند خود نداشته باشند.

وی از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات والدین در ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری خبر داد و بیان کرد: شماره‌های پاسخگویی از طریق شبکه شاد و مدارس به والدین اطلاع‌رسانی شده است و والدین می‌توانند پاسخ سوالات خود را از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از مشاوران بگیرند.

قائدامینی با تاکید بر اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نیست، عنوان کرد: اما والدین باید وضعیت نوع آموزش فرزند خود اعم از حضوری یا غیرحضوری را با حضور در مدرسه مشخص کنند و بگویند تمایل دارند فرزندشان به صورت حضوری آموزش ببیند یا می‌خواهند از سایر روش‌ها استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  یادآور شد: محتواهای آموزشی در شبکه شاد بارگذاری شده است و والدین می‌توانند از شبکه‌های تلویزیونی، حضوری و مجازی به تناسب شرایط خود برای آموزش فرزندشان استفاده کنند، در شبکه شاد انواع محتواهای تربیتی، آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی نیز موجود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha