• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99061914055
  • خبرنگار : 90111

خط و نشان CR۷  برای دایی/ رونالدو: اکنون نوبت رسیدن به رکورد ۱۰۹ گل است

خط و نشان CR۷  برای دایی/ رونالدو: اکنون نوبت رسیدن به رکورد ۱۰۹ گل است

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که به دنبال پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی علی دایی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت یوفا، کریستیانو رونالدو در دیدار برابر تیم ملی فوتبال سوئد درخشید.

پرتغال که در لیگ ملت های  اروپا به مصاف سوئد رفت توانست با دو گل به پیروزی برسد و هر دو گل بازی را رونالدو به ثمر رساند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند شمار گل های ملی خود را به عدد ۱۰۱ رساند و اکنون با رکورد گلزنی با پیراهن تیم ملی که متعلق به علی دایی است ۸ گل فاصله دارد.

او بعد از بازی  گفت: بسیار خوشحالم که توانستم رکورد ۱۰۰ گل ملی را پشت سرگذارم و اکنون برای رسیدن به رکورد ۱۰۹(علی دایی) تلاش می کنم. گام به گام باید جلو رفت. البته من شیفته رسیدن به رکوردها نیستم بلکه این خود رکوردها هستند که به صورت طبیعی برای من رقم می خورند.

رونالدو ادامه داد: خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. طبیعتا  از پشت سرگذاشتن رکورد ۱۰۰ گل ملی خوشحال هستم. از بازی در کنار این بازیکنان جوان لذت بردم. ما تیم خوبی داریم و به همین خاطر از قرار گرفتن در ترکیب خوشحال شدم.

رونالدو درباره برگزاری بازی ها بدون تماشاگر هم گفت: بازی بدون تماشاگر مثل رفتن به باغ و ندیدن گل ها است و یا رفتن به سیرک بدون حضور تماشاگران است. با این حال سلامتی مهم ترین چیز است. من وقتی کاری انجام می دهم دوست دارم که صدای تماشاگران را بشنوم چرا که صدای آنها لرزشی را در بدن من به وجود می آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۲:۱۲

مقایسه پراید با بنز آخرین مدل یا تسلا خودران!!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۲:۱۵

البته کنارش اینم بگین که از 109 گل بیش از 70 تاش به مالدیو و لائوس و چند تا تیم درب و داغون مثل سوریه و بقیشم پنالتی های آبدوخیاری بوده!!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۳:۲۸

مهندس جان برو گل‌های رونالدو رو به تیم‌های بنجل اروپایی ببین بعد بیا اینجا مهندس بودنت رو به رخ بکش خخخ

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۸:۰۲

افتخاریه برای فوتبال ما؛ حالا به هر کجا زده باشه. متاسفم برای شما

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۹:۰۹

در بازی معروف 17-0 ایران و مالدیو کریم باقری 7 گل؛ حمید استیلی 3 گل، علی دایی و خداداد عزیزی 2 گل و رضا شاهرودی مهدی مهدوی‌کیا و مهرداد میناوند هرکدام یک گل زدن، کل گل‌هایی که علی دایی به تیمای ضعیف زده حدود 35 تاس، اون 70تا گلی که به مالدیو زده از کجات درآوردی؟ مگه فقط علی دایی به مالدیو گل زده؟ گل های ملی رونالدو رو چرا نمیگی که به کدوم تیمها زده؟ جزایر فارو ، آندورا، لیتوانی، لتونی، ارمنستان، لوکزامبورگ، جمهوری آذربایجان، قبرس ، ولز ، بعضی از این تیما از مالدیو هم ضعیفترن ، پرتغال که هرروز داره با تیمای گمنام بازی تدارکاتی می‌ذاره چرا اونا رو نمی‌گی ؟ تو باید افتخار کنی که علی دایی هموطنته نه این که با آمار غیر واقعی سعی در تخریب علی دایی کنی که امثال شماهم بسیار اندکه ، اینو بدون علی دایی افتخار همه ایرانیانه.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۵:۱۰

اگر تو مهندسی که علی دایی مهندسی شو از صنعتی شریف گرفته. علی دایی با طحال پاره و درد کشیدن تو زمین موند و گل هم زد. ما مردم ایران همگی بهش افتخار می‌کنیم. علی دایی در رده تختی جا داره برای ما. رونالدو هم بازیکن خوبیه رکورد ها در همه رشته‌های ورزشی وحتی علمی شکسته خواند شد. انسانیت مهمه. والسلام

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۲:۲۸

علی دایی -مرد مردان- چه آقای گل جهان باشد چه نباشد- را از صمیم قلب دوست دارم. خداوند ایران زمین نگهدار او باد.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۳:۳۰

مهندس خیلی سخت نگیر.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۶:۲۱

مقایسه پراید وطن مون و جت جنگنده

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۸:۳۹

علی دایی چند بازی انجام داده که ۱۰۹ گل زده و متقابل رونالدو چند بازی چند گل

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۰۹:۱۹

علی دایی، سرمایه ی ملی ماست و رکورد او افتخار ما در دنیاست این بی انصافی هست اینجوری مقایسه کنیم. اگر حق او را نمی خورند قطعا رییس کنفدراسیون آسیا بود. امیدوارم حداقل وزارت ورزش حق او را در فوتبال ضایع نکند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۲:۲۷

مهندس برو گلای علی دایی رو ببین به چه تیمایی زده گلای رونالدو رو هم ببین

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۶:۵۹

رکورد برای شکستنه خود علی دایی هم گفت حالا چه بهتر که بهترین بازیکن تاریخ بشکنه یه افتخار برای ایران به حساب میاد

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۱ ۱۷:۳۵

چقدر این ملت دوست دارن الکی از یه نفر یه بت بسازن و الکی بپرستنش بعد پس فردا همون بت رو بزنن داغونش کنن و بهش فحش بدن!! واقعا متاسفم برای این جماعت.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۲۲:۳۴

بابارونالدوبازیکنی که صاحب پنج توپ طلای اروپایی بوده‌ها. افتخارجهانی و اروپایی که درمهد فوتبال جهان یعنی اروپا بازی می‌کند کجاو علی دایی کجا؟