• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061914298
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات هاکی استان:

جامعه آماری هاکی خوزستان باید بالاتر برود / استعدادیابی در دستور کار

جامعه آماری هاکی خوزستان باید بالاتر برود / استعدادیابی در دستور کار

ایسنا/خوزستان رییس هیات هاکی خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر داور، مربی و استعداد در استان داریم اما جامعه آماری هاکی خوزستان باید بالاتر برود و خیلی بیشتر از این‌ها به ویژه در بخش داور و مربی باشد، گفت: با فعال شدن شهرستان‌های ظرفیت‌دار، به رقم خوردن اتفاقات خوب در هاکی خوزستان امیدوارم.

امینه خجسته در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هاکی خوزستان، اظهار کرد: بزرگ‌ترین ضربه‌ای که به هاکی خوزستان وارد شد از کرونا بود زیرا هیات هاکی استان در حال معرفی این رشته به علاقه‌مندان بود و آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته‌ یک کشور و اردوی تیم‌ملی دختران زیر ۱۵ سال در اواخر سال گذشته بودیم که متاسفانه با شیوع کرونا این میزبانی‌ها نیز لغو شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با توجه به شرایط موجود تمرین هاکی برگزار نمی‌شود، البته طبق دستور رییس فدراسیون در حال ارتباط با هیات ورزش دانش‌آموزی استان هستیم که در این زمینه یک نشست برگزار و مقرر شد، انجمن هاکی ورزش دانش‌آموزی راه‌اندازی شود. امیدوارم بتوانیم هاکی سالنی و چمنی را فعال کنیم. آموزش و پرورش و رییس هیات ورزش دانش‌آموزی استان نیز همکاری خیلی خوبی با ما دارند و قصد داریم یک دوره مربیگری هاکی را برای معلمان ورزش برگزار کنیم.

رییس هیات هاکی خوزستان با اشاره به برگزاری یک دوره استعدادیابی با کمک فدراسیون، عنوان کرد: از این‌که سال گذشته نتوانستم خیلی از برنامه‌های مدنظر را پیاده کنیم که البته این نیز به دلیل شیوع کرونا بود، ناراحت هستم و ضربه بزرگی به هیات هاکی خوزستان وارد شد. در حال حاضر گام اول ما برای متوقف نشدن هاکی در خوزستان، استعدادیابی است و این مهم در دستور کار هیات قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: دست از تلاش برای موفقیت هاکی بر نمی‌دارم و چند برنامه از جمله دوره‌های مربیگری و داوری و همچنین استعدادیابی برگزار خواهم کرد. ضمن این‌که در تلاش هستیم تا شهرستان‌های ظرفیت‌دار از جمله ماهشهر را فعال کنیم و ان‌شاءالله این شهرستان تا یکی دو هفته آینده فعال خواهد شد.

خجسته با بیان این‌که وضعیت هاکی خوزستان بهتر خواهد شد، افزود: با فعال شدن شهرستان‌های ظرفیت‌دار، به رقم خوردن اتفاقات خوب امیدوارم. البته باید در بخش استعدادیابی و آموزش داوران و مربیان گام‌های مؤثری برداریم زیرا به معرفی صحیح این رشته بسیار کمک می‌کند.

وی گفت:‌ در حال حاضر داور، مربی و استعداد داریم اما جامعه آماری هاکی خوزستان باید بالاتر برود و خیلی بیشتر از این‌ها به ویژه در بخش داور و مربی باشد. همچنین جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نصیری معاون وی بابت پیگیری مشکلات هاکی خوزستان تشکر کنم. قرار است با توجه به این‌که هاکی خوزستان فاقد دفتر هیات است، به زودی دفتری به این هیات اختصاص پیدا کند. ما در حال حاضر مکانی به عنوان دفتر هیات نداریم و به همین دلیل برای برگزاری جلسات‌مان باید چند ساعتی یک مکان را اجاره کنیم که این نیز هزینه‌ اضافی برای هیات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha