• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 99061914398
  • خبرنگار : 71624

مشکلات فراوان پارک فناوری البرز از لحاظ بودجه

مشکلات فراوان پارک فناوری البرز از لحاظ بودجه

رئیس پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی با بیان این‌که پارک با همه ظرفیت‌های ملی و استانی به لحاظ بودجه مشکلات فراوانی دارد، گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت و هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی و همچنین معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بودجه محدود پارک را به رقم قابل قبولی درخور استان البرز افزایش دهیم.

به گزارش ایسنا،‌ مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در نشست مشترک با مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، موضوعاتی مانند افزایش کیفی و کمی در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، ایجاد مرکز تبادل فناوری، راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری البرز ایران کوچک، ورود تخصصی به موضوعات کلان کشور (پسماند و دارو و... )، استفاده از توانمندی‌های سایر عناصر زیست بوم استان در راستای اهداف کلان پارک استان البرز، کمبود بودجه و محدودیت فیزیکی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز را عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تمام ارکان اکوسیستم کارآفرینی در سطح ملی و استانی و سایر دستگاه‌های حامی پارک‌ها و مراکز رشد، مشکلات خود را در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کاهش دهیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز با بیان این‌ که پارک علم و فناوری البرز با همه ظرفیت‌های ملی و استانی به لحاظ بودجه مشکلات فراوانی دارد، گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت و هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی و همچنین معاونت علمی بودجه محدود پارک را به رقم قابل قبولی درخور استان البرز افزایش دهیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، با وجود رتبه پایین پارک علم و فناوری البرز از لحاظ بودجه، این پارک در عرصه حمایت از فناوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و ایجاد زیرساخت‌های فناورانه در استان البرز بسیار خوش درخشیده و در سطح ملی نیز رتبه خوبی را کسب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha