• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99062015471
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا

نامه پرسپولیس به برانکو: لطفا به ما ۳۰ روز فرصت بده

نامه پرسپولیس به برانکو: لطفا به ما ۳۰ روز فرصت بده

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ از این مربی خواست برای دریافت مطالباتش ۳۰ روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین نامه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه پرسپولیس تنها تا فردا (جمعه) فرصت دارد تا با پرداخت باقیمانده طلب برانکو ایوانکوویچ (۷۸۴ هزار یورو) پرونده این مربی را ببندد و از مجازات احتمالی فیفا در امان باشد.

در همین حال با وجود این که در چند روز گذشته بارها از سوی مدیران باشگاه و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان شد که بخشی از طلب برانکو فراهم شده و به او پرداخت خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد تا سرخ‌ها در آستانه یک مجازات سنگین توسط فیفا قرار بگیرند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس صبح امروز با ارسال نامه‌ای محبت آمیز به برانکو ایوانکوویچ از این مربی خواست تا با توجه به رابطه صمیمانه‌ای که میان او و هوداران پرسپولیس وجود دارد، علاوه بر دادن تخفیف، فرصت ۳۰ روزه دیگری به پرسپولیس بدهد تا مدیران باشگاه بتواند طلب او را بپردازند.

دراین باره داروبوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم پرسپولیس براساس چه مبنایی چنین نامه‌ای برای برانکو ارسال کرده است. آن‌ها در یک ماه گذشته هیچ واریزی برای برانکو نداشتند.

وی تاکید کرد: مطمئنا پاسخی برای این نامه نداریم و از کمیته انضباطی فیفا تقاضا خواهیم کرد تا ادامه مراحل خود را درباره پرونده برانکو و پرسپولیس اجرا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۸:۰۸

چرا سیاسیون و دستگاه‌ها پرسپولیس رو واگذار نمیکنن به هوادارا؟؟؟از چی می‌ترسن ؟؟؟نمیخواد بگن که نگران پرسپولیسن که خنده‌دارترین جک همه دورانه. چون الان و همیشه خدا پرسپولیس رو بی در پیکر نگه میداشتن و به نام سرخابی‌های پایتخت همه حمایت‌های مالی رو میریزن تو حلق سوگلی شون یعنی استقلال و بدنامیش واسه پرسپولیس می‌مونه. نگین کمک پرسپولیس میکنیم که بدترین تهمت و انگه همه اعصاره اولا که به زور مصادره ش کردید و صاحبش شدید پس اگه کمکی کردید که نکردید در قبالش از درآمدهای پرسپولیس خوردید دوما پرسپولیسی که پرهوادارترین تیم آسیاهست نیازی به کمک شما سیاسون نداره فقط روزی هزار تومن هر هوادار کمک کنه میلیاردها جمع میشه حالا اسپانسر و حق پخش بلیت فروشی ووووو بماند پس پرسپولیس محتاج شما نیست و این که شما سیاسیون واگذارش نمیکنید مثل خصوصی سازی سال۹۴ که باوجود اونهمه مشتری ، رئیس هیئت مدیره استقلال که رئیس وقت کمیسیون ورزش مجلس بود و باطرح دوفوریتی خصوصی سازی پرسپولیس رو لغو کرد و هدفش همونطور که مشخص بود و هست قرار دادن پرسپولیس رو وسیله ای میکنن که جلوی گندکاریهای استقلال رو بگیره به همین دلیل به هوادارای پرسپولیس واگذارش نمیکنید از طرفی میدونن پرسپولیس علاوه بر اینکه عاملی برای لاپوشونی گندکاریهای سوگلی شونه از طرفی واگذاریش باعث میشه از لحاظ فوتبالی هم غیر قابل مهار باشه و تیم طفیلی همیشه زیر پرسپولیس قرار بگیره پس بهترین راه واگذار نکردن پرسپولیسه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۱ ۰۷:۵۳

حالا فرض کنیم بدنش به هوادار مثل شما. بعد اون روزی هزار تومان که میگی از کجا هر روز برا تیم داری طرف بیاره بریزه به حساب باشگاه تا آقایون مثل علیپور طلب هشت میلیارد کنه و تازه بعد بگه کمه میخوام برم اروپا.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۸:۱۸

عجب رویی دارن اینا ، آخه بعداز چند سال واسه چی باید بازم مهلت بده ، خب ندارین باشگاه رو منحل کنین بره، خجالتم خوب چیزیه ، بابا پولی که از نایب قهرمانی آسیا گرفت رو به خودش بدید خب ، باید یک مثل کی‌روش باشه تا پول رو نقدی بگیره؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۸:۲۴

وقتي با مبلغ قرارداد ٨ ميلياردي عليپور موافقت مي كنند يعني پول موجود است بهتر است برانكو به باشگاه مهلت ندهد.