• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062115624
  • خبرنگار : 50182

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

رای دهندگان "ماسک" و "خودکار شخصی" همراه داشته باشند

رای دهندگان "ماسک" و "خودکار شخصی" همراه داشته باشند

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در این مرحله از انتخابات افراد برای رای دادن باید در کنار مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی، ماسک و خودکار شخصی همراه داشته باشند.

بهرام سلیمانی در نشست خبری امروز (۲۱ شهریور) با اشاره به شروع انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(۲۱ شهریور)، گفت: این مرحله از انتخابات در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو برگزار می شود.

وی از استقرار ۷۸۳ شعبه اخذ رای در محل این دو حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۰۰ شعبه در کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه در اسلام آباد غرب و دالاهو مستقر است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: از مجموع شعب اخذ رای ۵۵۴ شعبه ثابت و ۲۲۲ شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه تمام متولدین ۲۱ شهریور و مقابل آن می‌توانند در این دوره انتخابات شرکت کنند، یادآور شد: در این مرحله از انتخابات تنها افرادی می توانند شرکت کنند که در مرحله اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه رای داده و یا کلا رای نداده باشند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور افراد برای رای دادن باید شناسنامه و کارت ملی را همراه داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افرادی که کارت ملی ندارند باید شماره ملی را همراه داشته باشند، چرا که شماره ملی و سریال شناسنامه در سیستم احراز هویت وارد می شود.

سلیمانی با اشاره به ممنوعیت اخذ اثر انگشت در شعب اخذ رای به دلیل شیوه ویروس کرونا گفت: با استفاده از دستگاه های احراز هویت در محل شعب، مشخص می شود چه کسانی می توانند رای بدهند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد:  همچنین بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور افراد مراجعه کننده به شعب باید ماسک زده و خودکار شخصی همراه داشته باشند.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه دیگر این ستاد، آثار تبلیغاتی نامزدها نباید در محل شعب باشد و در صورت مشاهده باید امحا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha