• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062115650
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

مردم با توجه به شرایط "کرونایی" اول صبح رای بدهند

مردم با توجه به شرایط "کرونایی" اول صبح رای بدهند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از مردم دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو خواست به دلیل شرایط کرونایی در ساعات اولیه صبح برای رای دادن مراجعه کنند تا تجمعی در محل شعب صورت نگیرد.

هوشنگ بازوند امروز (21 شهریور) با حضور در مدرسه استقلال، رای خود را برای انتخاب نماینده سوم حوزه انتخابیه کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

بازوند در حاشیه این حضور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری این دوره انتخابات در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو، گفت: این مرحله از انتخابات نیز اهمیت خاص خود را دارد و تکلیف دو نماینده نهایی استان در این دو حوزه انتخابیه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی در این مرحله انتخابات، گفت: در همین راستا از مردم تقاضا داریم در ساعات اولیه صبح برای رای دادن مراجعه کنند.

بازوند تصریح کرد: در ساعات پایانی انتخابات احتمال تجمع وجود دارد و همین امر می تواند در بحث شیوع کرونا مشکل ساز شود، لذا بهتر است افراد در ساعات اول رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در محل شعب، از رای دهندگان خواست تا هنگام مراجعه حتما ماسک همراه داشته باشند.

بازوند از رای مردم به عنوان حق الناس یاد کرد و افزود: هیات های اجرایی و نظارت تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار می‌بندند.

اولویت ما و نمایندگانِ استان رفع "مشکلات اقتصادی" مردم است

بازوند در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی مباحث اقتصادی اولویت اول استان است، گفت: خوشبختانه نمایندگان استان هم به این موضوع توجه ویژه دارند.

وی افزود: در برنامه هایی که از سوی نمایندگان استان و نیز نامزدهای فعلی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو مطرح شده، توجه به مباحث اقتصادی از جمله اشتغال، سرمایه گذاری و مبارزه با بیکاری همواره مورد تاکید است.

بازوند تصریح کرد: امیدواریم با تعیین تکلیف دو نماینده نهایی استان، انسجام خوبی را در میان نمایندگان همانطور که تاکنون شاهد بوده ایم بازهم شاهد باشیم و همه با هم برای پیشبرد برنامه های توسعه ای استان تلاش کنیم.

وی به اسناد توسعه ای استان شامل سند رونق تولید، سند اقتصادی مقاومتی، سند آمایش و سند سرمایه گذاری اشاره کرد وافزود: اگر کمک نمایندگان باشد قطعا تحقق و عملیاتی کردن این اسناد توسعه ای با شتاب و سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی به هدفگذاری سرمایه گذاری سالیانه 20 هزار میلیارد تومانی در سند سرمایه گذاری استان اشاره کرد وافزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی انجام چنین حجم سرمایه گذاری از عهده دولت خارج است و از سویی استان به این میزان سرمایه گذاری برای رفع مشکلات اقتصادی خود نیاز دارد.

بازوند تصریح کرد: در این شرایط بهترین راهکار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است و برای حضور سرمایه گذاران نیاز است که موانع از سر راه آنها برداشته شود.

وی افزود: با برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران، سرمایه به استان سرازیر خواهد شده و در این شرایط تحقق سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی در استان دور از ذهن نخواهد بود.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با همت تمام نمایندگان و مسئولان استان بتوان در کنار هم این موانع را از سر راه سرمایه گذاران استان برداشت و حجم عظیم سرمایه گذاری در استان را رقم زد.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha