• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99062115711
  • خبرنگار : 50022

پایان زمان انتخابات در البرز

پایان زمان انتخابات در البرز

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به مردم قول می‌دهیم همانند دور اول، تمامی دست اندر کاران انتخابات حافظ رأی مردم هستند تا نماینده منتخب استان توسط مردم مشخص شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز از پایان زمان رای‌گیری در این استان و شروع شمارش آرا در شعبه‌هایی که مراجعه کننده ندارند، خبر داد.

عزیزاله شهبازی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۸  درب شعبه‌ها بسته شده اما مسوولان وظیفه دارند تا همه افراد حاضر را به داخل شعبه هدایت کرده و پس از پایان رای‌گیری سایر تشریفات را انجام دهند.
وی  از حضور مردم البرز در پای صندوق‌های رای و همچنین همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و رسانه‌های استان قدردانی کرد.
دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در استان البرز در ۲۱ شهریورماه ۹۹ از ساعت هشت صبح شروع شد و راس ساعت ۱۸ در موعد مقرر پایان یافت.

صبح امروز جمعه ۲۱ شهریور شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه اکنون به ازای هر یک میلیون نفر در البرز یک نماینده وجود دارد، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد تمامی اقدامات و برنامه ریزی لازم را انجام داده اند تا در چارچوب قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی، مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

شهبازی افزود: در رای گیری دوم  دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، استفاده از استامپ و اثر انگشت برای پیشگیری از شیوع کرونا حذف شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: کاندیداهای البرز تبلیغات خود را در زمان مقرر و با رعایت قوانین در رسانه ها و به ویژه رسانه ملی انجام داده اند و امید است نماینده سوم البرز نیز با رای بالا در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

وی گفت: به مردم قول می دهیم همانند دور اول، تمامی دست اندر کاران انتخابات حافظ رای مردم هستند تا نماینده منتخب استان توسط مردم مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha