• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062115714
  • خبرنگار : 50182

فرماندار دالاهو:

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به مشارکت 52 درصدی مردم دالاهو در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امید داریم با وجود شرایط کرونایی، در این مرحله شاهد حضور گسترده‌تر مردم نسبت به دور قبل باشیم.

کرم محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استقرار 55 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان دالاهو، گفت: از این تعداد 20 شعبه ثابت و 35 شعبه سیار است.

وی با اشاره به فراهم کردن تمام امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در سطح این شهرستان گفت: تمام پروتکل های بهداشتی هم با حساسیت و دقت تمام در سطح شعب رعایت شده تا مردم بتوانند با خیالی آسوده در رای گیری این دوره انتخابات شرکت کنند.

محمدی با اشاره به مشارکت 52 درصدی مردم این شهرستان در مرحله اول انتخابات مجلس، گفت: با توجه به اینکه مردم دالاهو اهمیت بسیاری برای سرنوشت خود و شهرستانشان قائلند، پیش بینی می کنیم در این مرحله از انتخابات با وجود کرونا، شاهد حضور گسترده‌تر مردم نسبت به دور قبل انتخابات باشیم.

فرماندار دالاهو با اشاره به برگزاری 10 ساعته انتخابات این مرحله گفت: پایان رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس ساعت 18 اعلام شده و تاکنون بحثی در خصوص تمدید این زمان نشده، بنابراین از مردم می خواهیم جهت جلوگیری از تجمع، رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: تجمع می تواند خطر شیوع کرونا را به همراه داشته باشد، بنابراین افراد باید در همین ساعات اولیه مراجعه داشته باشند و توصیه می شود اگر تعداد افراد در محل هر شعبه زیاد بود به شعب دیگری مراجعه کنند تا تجمع صورت نگیرد.

فرماندار شهرستان دالاهو خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخابات به دلیل شرایط کرونایی، همراه داشتن ماسک هنگام مراجعه به شعب اخذ رای الزامی است.

از حوزه انتخابیه سلام آبادغرب و دالاهو، از بین مجتبی بخشی پور و نادر نادری یک نفر راهی مجلس خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha