• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062216414
  • خبرنگار : 30054

بهترین منطقه برای خرید یک دفتر اداری در استان تهران کجاست؟

بهترین منطقه برای خرید یک دفتر اداری در استان تهران کجاست؟

امروزه بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها نیازمند یک دفتر اداری با شرایط مناسب در مناطقی هستند که برای آن ها مزایایی را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، ما در این مطلب قصد داریم در مورد مزایا و شرایط خرید دفتر اداری در اندیشه یعنی بهترین منطقه تهران برای خرید یا تهیه یک دفتر با شما صحبت کنیم، با مسکن کیان همراه باشید.

خرید دفتر اداری در اندیشه با شرایط استثنایی

همانطور که در بالا گفته شد هر کسب و کاری برای شروع و یا ادامه فعالیت خود نیازمند یک مکان فیزیکی بوده و در برخی کسب و کارها و مشاغل این فضا یک دفتر اداری نام دارد.

امروزه امر تهیه دفتر و مکان فیزیکی برای کسب و کارهای زیادی تبدیل به یک مسئله مهم شده که به عنوان یک سختی در ابتدا یا مقطعی از کار با آن رو به رو خواهند شد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه یک دفتر اداری باید در نظر داشته باشیم محل قرار گرفتن آن در نقشه شهر بوده که از نظر رفت و آمد و مراجعه به کسب و کار ما در آن محل آیا به مشکل نخواهیم خورد؟

دفاتر اداری معمولا در مرکز شهر ها و یا مناطق پر رفت و آمد و معروف منطقه خود واقع شده اند چون هم رفت و آمد برای کارمندان آن ها راحت تر بوده و هم احتمال مراجعه افراد بیشتری به آن کسب و کار ها وجود دارد.

خرید اداری در اندیشه یا تهیه یک دفتر اداری در این منطقه یکی از اصلی ترین گزینه های افراد و صاحبان کسب و کارهایی است که می خواهند کسب و کار خود را در منطقه ای عالی شروع کرده و یا گسترش دهند.

شهر اندیشه یکی از محبوب ترین شهر های حومه تهران از نظر مردم و ساکنین است که سکونت افراد زیادی را در سال های گذشته در این منطقه شاهد بوده ایم. ما در مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان به طور مفصل به امکانات خود شهر اندیشه و املاک و آپارتمان های آن صحبت کردهایم ولی با توجه به این حجم از سکونت و استقبال مردم از این شهر حتما راه برای کسب و کار های زیادی باز می شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به مردم این منطقه ارائه بدهند پس قطعا با یک مراجعه و گردش روزانه در این شهر قطعا از تراکم جمعیت و رفت و آمد مردم در این شهر مطلع خواهید شد تا بتوانید با خیال راحت تری کسب و کار خود را در اندیشه شروع کنید.

کدام منطقه از اندیشه برای تهیه دفتر اداری بهتر است؟

حال می خواهیم به بررسی محله ها و مناطق شهر اندیشه برای تهیه یک دفتر اداری در اندیشه بپردازیم. فاز یک اندیشه یعنی قدیمی ترین محله ی این شهر بیشترین تعداد مجتمع های تجاری و اداری را در خود جای داده که می توان گفت مرجع اصلی رفع نیاز های تجاری و اداری مردم اندیشه این منطقه است ولی امروزه با ساخت و سازهایی که در سراسر اندیشه داشته ایم میتوان گفت در تمامی نقاط این شهر شاهد وجود دفاتر اداری در آپارتمان ها و مجتمع های تجاری و اداری بسیاری هستیم که می توانند برای شروع کسب و کار شما بسیار مناسب باشند.

ولی تفاوت آن ها این است که در هر منطقه قیمت ها و رفت و آمد جمعیت می تواند نسبت به منطقه دیگری کمی متفاوت باشد.

یکی از دلایلی که فاز یک اندیشه را در ابتدا نام بردیم همین تراکم بالای جمعیت در این فاز است که باعث شده محلی مثل بلوار دنیامالی در فاز یک به عنوان معروف ترین نقطه اندیشه برای وجود مجتمع ها و ساختمان های اداری و تجاری شده باشد.

و یکی دیگر از نکات بسیار مهم در این زمینه وجود هم موقعیت اداری و هم ملک اداری در اندیشه است که بسیار حائز اهمیت است. ما در مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان به بررسی تفاوت های ملک اداری با موقعیت اداری پرداخته ایم که شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبلاگ ما با این دو اصطلاح نیز به صورت کامل آشنایی پیدا کنید.

قیمت دفتر اداری در اندیشه

شهر اندیشه یکی از اصلی ترین گزینه های هر خریدار و سرمایه گذاری در بازار مسکن است و دلیل اصلی آن هم پایین بودن قیمت املاک در اندیشه نسبت به امکانات موجود در آن است که از نظر امکانات قادر به رقابت با مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران نیز می باشد ولی از نظر قیمت در جایگاه بسیار مناسب تری از دیگر مناطق حتی حومه ای تهران قرار گرفته است و دلیل این ارزانی نیز فعالیت خوب سازندگان و مالکانی است که سال ها با یکدیگر همکاری داشته اند و امروزه شاهد چنین موقعیت مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری املاک در شهر اندیشه هستیم.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک ملک تجاری بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید املاک در اندیشه تهران کسب کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فاز های شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد و همین طور بزرگترین منبع فایلینگ املاک تجاری و مغازه در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha