• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99062216545
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تابستان امسال انجام شد؛

فروش ۱۰ میلیارد ریالی محصولات دانش‌بنیان توسط فن بازار منطقه‌ای اصفهان

فروش ۱۰ میلیارد ریالی محصولات دانش‌بنیان توسط فن بازار منطقه‌ای اصفهان

ایسنا/اصفهان کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان گفت: مجموع قرارداد سه شرکت دانش بنیان اصفهان در سه ماهه تابستان امسال نزدیک ۱۰ میلیارد ریال است که توسط فن بازار منطقه ای اصفهان تسهیلگری شد.

مجتبی فدایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مجموع فروش سه شرکت دانش بنیان که فن بازار منطقه ای اصفهان تسهیل گر آن بود، اظهار کرد: دو مورد از این قراردادهای مربوط به تامین تجهیزات تولید ماسک های تنفسی در دوران کرونا است.

وی توضیح داد: تامین کننده این قراردادها، دو شرکت دانش بنیان اصفهانی و متقاضیان آن بومی اصفهان بوده که خواستار راه اندازی خط تولید ماسک بودند.

کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان با بیان اینکه یکی از خریداران این تکنولوژی دانشگاه آزاد واحد مبارکه و مجلسی بود، افزود: این خریدار با شرکتی در دانشگاه صنعتی اصفهان قرارداد خط تولید ماسک سه لایه را منعقد کرد که این دستگاه ها در هر دقیقه توان تولید ۵۰ لایه ماسک را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل خط تولید ملت بلون در اصفهان حل شده و خط تولید این تکنولوژی از چین و ترکیه وارد اصفهان شده است.

فدایی به قرارداد دوم اشاره کرد و گفت: سفارش خرید ۱۰ دستگاه تولید ماسک از یک شرکت خصوصی به شرکت دانش بنیان قرارداد دیگری بود که در حال حاضر تجهیزات عمده آن خریداری شده و در حال نصب تجهیزات کِش زن، آن هستند.

وی همچنین به انتقال تکنولوژی مربوط به شرکتی در شهرک صنعتی مورچه خورت اشاره کرد و افزود: این شرکت دانش بنیان پیش از تحریم ها، تنها طرف قرارداد دو شرکت رنو و پژو در ایران برای تولید روکش صندلی های خودرو بود.

کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان توضیح داد: تکنولوژی قابل انتقال مربوط به تولید پارچه های آنتی باکتریال است که به راحتی قابل کثیف شدن نیست و در حال حاضر این مجموعه در حال فعالیت است که تنها تامین کننده روکش صندلی دو شرکت ایران خودرو و سایپا و همچنین بازار آزاد است.

وی با اشاره به مجموع قراردادهای این سه شرکت، اظهار کرد: مجموع این قراردادها در سه ماهه تابستان امسال نزدیک ۱۰ میلیارد ریال است که توسط فن بازار منطقه ای اصفهان تسهیل گری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha