• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99062317013
  • منبع : نمایندگی قم

رهبر شیعیان بحرین:

عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نحس و هشدار یک شر بزرگ است

عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نحس و هشدار یک شر بزرگ است

ایسنا/قم آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

وی در این بیانیه آورده است: همه رژیم‌های حاکم عربی که برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می‌کنند، بخوبی می‌دانند که این سازش، برخلاف خواست شریعت الهی و خواست ملت‌های امت اسلامی است و به مثابه برآورده ساختن خواست آمریکا و اسرائیل و همسویی با اراده آنها بوده و این در حالی است که از زیان‌های بسیار آن برای این امت و از دشمنی اسرائیل و آمریکا با امت آگاه هستند.

در بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: نظام‌های حاکم هرگز میلی به عدالت با ملت‌ها ندارند و می‌خواهند سلطه خود را به طور کامل اعمال و هر امتیاز و فرصتی را به دست آورند. آنها سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل را که در تناقض با منافع امت اسلامی و دین مبین اسلام است، راهی برای سلطه‌گری بیشتر بر ملت‌ها و سرکوب آنها می‌دانند.

آیت الله عیسی قاسم در این بیانیه آورده است:  رژیم‌هایی که اراده و خواست آنها بر خلاف اراده ملت‌ها است و قصد دارند داشته‌های کشورها را به دست بگیرند و سلطه مطلقه بر مردم داشته باشند و تفکر آنها را ساقط کنند، راهی ندارند جز اینکه کسانی را که زیر سلطه خود هستند، تضعیف کنند؛ وجود آنها را به حاشیه ببرند، ذلت را بر آنها تحمیل کنند و بین آنها تفرقه ایجاد کرده و هرآنچه را که باعث نهضت آنها شود، تعقیب کنند و از بین ببرند.

وی افزوده است: ملت‌های امت اسلامی اگر می‌خواهند خودساخته و باارزش باشند، نباید از سیاست‌های کشور خود غافل شوند و باید اراده و خواست آنها در امور کشور و در سیاست‌های داخلی و خارجی محترم شمرده شود.

این بیانیه می‌افزاید: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر که به نظر ملت‌های اسلامی و عربی مردود است، حتماً در آینده نزدیک ساقط خواهد شد.

در پایان بیانیه رهبر شیعیان بحرین، آمده است، دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق سازش با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ آن افتاده و می‌افتند، دلیل آن، شکاف بسیار عظیم بین حاکمان و مردم در تفکر، روحیه، اهداف و منافع است؛ چنانکه حکومت‌ها در شکستِ روحی بسر می‌برند و می‌خواهند آن را به ملت‌ها تحمیل کنند و ملت‌ها باید علیه این شکست مقاومت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha