• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99062317277
  • منبع : نمایندگی همدان

شهردار شیرین‌سو:

پارک محلی «پرستار» در شهر شیرین سو احداث می‌شود

پارک محلی «پرستار» در شهر شیرین سو احداث می‌شود

ایسنا/همدان شهردار شیرین‌سو از آغاز عملیات اجرایی پارک محلی پرستار خبر داد و گفت: پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

سیدمصطفی موسوی یکشنبه ۲۳ شهریورماه در بازدید از روند پیشرفت پروژه پارک پرستار شهر شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ، اعلام کرد: با توجه به وضعیت زندگی ماشینی مردم، امروزه ورزش یکی از کارهای اساسی و مهم برای حفظ سلامتی و تندرستی مردم در جامعه کنونی به شمار می رود و دست‌اندرکاران شهرداری نیز به عنوان مدیریت محلی وظیفه دارند زیرساخت های ورزش شهروندی را برای مردم مهیا کنند.

وی درباره پروژه محور سلامت و سرگرمی شهر شیرین سو نیز این‌گونه توضیح داد: با توجه به نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت روحی جامعه و نیاز ترویج فرهنگ ورزش همگانی و همچنین احیای بازی های بومی- محلی در بخش شیرین سو اقدام به احداث پروژه محور سلامت کرده ایم.

موسوی افزود: محور سلامت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسیده و در هفته دولت تقدیم مردم شد و پارک پرستار نیز در هفته دولت کلنگ زنی شده و هم اکنون در حال احداث است. 

به گفته شهردار شیرین سو، پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰ مترمربع و بوستان ورزش در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث می شود.

وی درباره نامگذاری پارک پرستار بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و ازخودگذشتگی های کادر پزشکی به ویژه پرستاران در مقابله با این بیماری شهرداری شیرین سو به منظور تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بوستان را به نام «پرستار» پیشنهاد کرده است.

موسوی در ادامه اظهار کرد: منابع مالی احداث این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پیش بینی شده و مصالح و امکانات مورد نیاز برای تکمیل بوستان خریداری شده و بخشی از مصالح برای تسریع عملیات اجرایی در محل پروژه دپو شده است.

عملیات عمرانی احداث پارک پرستار

شیرین‌سو صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شود

شهردار شیرین سود در ادامه مطرح کرد: یکی از مطالبات جوانان و نوجوانان شهر ایجاد و راه اندازی زمین چمن بود که پس از بررسی کارشناسی ابعاد مختلف طرح و طی مراحل قانونی آن و انتخاب پیمانکار ذیصلاح کلنگ آن به زمین خورد و امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به عنوان فاز نخست بوستان ورزش تکمیل شود و در اختیار جوانان و نوجوانان شهر قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه بیان کرد: یکی از اهداف و رویکردهای این شهرداری توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر و همگانی کردن ورزش است که با بهره‌برداری از این زمینه می توان ضمن توجه به سلامت جامعه و افزایش نشاط اجتماعی، سرانه ورزشی را نیز ارتقاء داد.

موسوی در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب درآمدی و محدودیت مالی شهرداری ها گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی و کاهش محسوس درآمدها خوشبختانه طی یکی دو سال گذشته هیچ گاه پروژه های عمرانی شهرداری متوقف نشده و هم اکنون نیز تعداد بالایی از پروژه ها در حال احداث هستند که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha