• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99062518787
  • خبرنگار : 50228

"غلامرضا قصاب" به سالن کشتی برمی‌گردد

"غلامرضا قصاب" به سالن کشتی برمی‌گردد

ایسنا/خوزستان پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک، مجددا برای آموزش علاقه‌مندان به این رشته به سالن کشتی بر می‌گردد.

غلامرضا قصاب اولین کشتی‌گیر خوزستانی است که در سال ۱۹۷۶ در المپیک به روی تشک رفت و به مدت هشت سال نیز کاپیتانی تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران را برعهده داشت. او بعد از خداحافظی از کشتی، در عرصه مربیگری به کشتی ایران و خوزستان خدمات ارزنده‌ای داشت.

به گزارش ایسنا، این پیشکسوت خوزستانی سال‌ها در سالنی که مالک آن، آموزش و پرورش بود، مستاجر و در حال آموزش علاقه‌مندان به این رشته بود که به دلایلی با گرفتن حکم تخلیه از او خواسته می‌شود این سالن را ترک کند. 

این رفتار با پیشکسوت کشتی خوزستان که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به نوجوانان و جوانان استان به ویژه شهرستان دزفول داشته است، با واکنش‌هایی از سوی قهرمانان ملی و علاقه‌مندان به این رشته همراه بود و این رفتار را در شان یک پیشکسوت ندانستند. همین موضوع باعث شد که ۲۴ مردادماه سرپرست فرمانداری دزفول و رییس و اعضای شورای شهر دزفول به دیدار غلامرضا قصاب بروند و از او دلجویی کنند. در این بازدید وعده‌هایی نیز به قصاب داده شد.

با گذشت یک ماه از آن اتفاق، مسئولان شهرستان به بخشی از وعده‌های خود در قبال این پیشکسوت کشتی عمل کردند؛ طی یک نامه از سوی رییس هیات کشتی دزفول به قصاب اعلام شد که با بازگشایی سالن‌های کشتی در شهرستان، او می‌تواند در سالن دز به آموزش علاقه‌مندان به این رشته بپردازد. خبری که خوشحالی این پیشکسوت و خانواده وی را در برداشت و از تلاش‌های فرهمندپور فرماندار دزفول، نظری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جاموسی عضو شورای شهر دزفول در راستای تکریم به پیشکسوت قدردانی کردند.

نامه هیات کشتی دزفول جهت فعالیت غلامرضا قصاب در سالن دز

همچنین مقرر شده بود یکی از میادین یا معابر شهری دزفول به نام "غلامرضا قصاب"، پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک نام‌گذاری شود و حالا تنها عملی شدن این وعده مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha