• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99062518794
  • منبع : نمایندگی سمنان

بازدید معاون وزیر کشور از بزرگترین تولیدکننده خصوصی صنعت کلر در کشور

بازدید معاون وزیر کشور از بزرگترین تولیدکننده خصوصی صنعت کلر در کشور

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از شرکت تولیدی شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان که بزرگترین تولید کننده صنعت کلر در بخش خصوصی کشور است، بازدید کرد

بابک دین پرست ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در اولین برنامه ی سیزدهمین سفر استانی خود در استان سمنان با حضوردر شهرک صنعتی سمنان از شرکت تولیدی شیمیایی کلران بازدید کرد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در این برنامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت بزرگ تولیدی از نزدیک با خط تولید انواع فرآورده های شیمیایی کلرو مشتقات آن در کشورآشنا و در ادامه به برخی مشکلات و تنگناهای این مجموعه رسیدگی کرد .

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با حضور در شهرک صنعتی سمنان از گروه صنعتی سازان بازدید کرد .

بابک دین پرست در دومین روز از سفر به استان سمنان ضمن حضور در خط تولید این مجموعه صنعتی با انواع تولیدات این گروه قطعه ساز کشور آشنا و با مدیران و سرمایه گذاران این گروه گفتگو و تبادل نظر کرد .
گروه تولیدی صنعتی سازان در سال ۱۳۶۹ با هدف شناخت دانش فنی و داخلی نمودن فن آوری و تولید و ایجاد اشتغال در شهرک صنعتی سمنان با نام سابق شرکت تولیدی صنعتی مهره سازان تاسیس شد.
این واحد صنعتی طی مدت فعالیت خود تاکنون توانسته است با بهره گیری از دانش روز و تلاش متخصصین و همت و پشتکار همکاران خود بیش از هفتاد قطعه و مجموعه انواع خودروهای سواری کامیونت و قطعات صنعتی را تولید کند . همچنین طراحی و ساخت کلیه تجهیزات و ماشین آلات خاص کمکی تولید محصولات ، در داخل این مجموعه به انجام رسیده و این شرکت با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع ، سیستمی نظام مند و اثر بخش ، در جهت تعالی سازمان در ابعاد گوناگون ایجاد نموده است ، که در این راستا موفق به اخذ گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت ایزو شده است .

شریفی‌نژاد معاون اقتصادی استاندار سمنان در همین ارتباط گفت: گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۶۲ تاسیس و در مساحتی بالغ بر 22هزار متر مربع در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید .

وی ادامه داد: این واحد با اجرای طرح های توسعه ای خود، در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان افزود: گروه تولیدی شیمیایی کلران با بیش از سه دهه سابقه تولید و به پشتوانه تخصص و تعهد کارشناسان خود توانسته است ضمن افزایش توسعه کمی و کیفی محصولات، نسبت به استقرار سیستم های مختلف ایزو و عضویت در نظام جهانی کسب و کار ، چندین گواهینامه بین المللی و استانداردهای اجباری و تشویقی را کسب کند .

در این بازدید محسن صالحی‌نیا ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و نیز بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت‌ کشور را همراهی می کنند.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha