• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99062518804
  • منبع : نمایندگی سمنان

با حضور معاون وزیر کشور انجام شد؛

افتتاح یک واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه 4.7 میلیون دستگاه سنسور خودرو در سمنان

افتتاح یک واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه 4.7 میلیون دستگاه سنسور خودرو در سمنان

ایسنا/سمنان با حضور بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت ، تولید کننده انواع قطعات خودرو افتتاح شد .

بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در سومین برنامه ی کاری خود در دومین روز از سفر به استان سمنان شرکت صنعتی گیتی تامین صنعت در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح، به رسانه‌ها اعلام کرد:  این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال فعال و به بهره‌برداری رسید.

حسن‌ آل‌بویه با بیان اینکه واحد صنعتی گیتی تامین صنعت، تولیدکننده‌ قطعات خودرو است،  افزود: ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه انواع سنسور خودرو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ۸۷ نفر با بهره‌برداری و فعالیت دوباره واحد تولیدی گیتی تامین صنعت در شهرک صنعتی سمنان مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۲۰ مترمربع‌ با زیربنای یک‌ هزار و ۷۴۲ مترمربع احداث شد و سالانه بیش از ۲ هزار مترمکعب آب و ۷۸ هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ارتقاء کیفیت محصولات و نوآوری در آن را از ضروریات در بازار رقابتی برشمرد و افزود: باتوجه به نقش صنعت در اقتصاد هر منطقه و اشتغالزایی پایدار، علمی شدن تولید و پیاده سازی ایده‌های نوآور در صنایع استان سمنان ضروری است.

به گزارش ایسنا-کمبود نقدینگی جهت سرمایه در گردش، مشکل تامین ارز و گشایش اعتبار و نیز تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز و قیمت داخلی از جمله مواردی بود که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر و مدیران این شرکت صنعتی قطعه ساز در استان سمنان بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات این مجموعه توسط معاون وزیر کشور صادر شد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha