• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 99062518914
  • خبرنگار : 71263

راه اندازی خدمات ویدیویی جدید در یوتیوب

راه اندازی خدمات ویدیویی جدید در یوتیوب

سرویس یوتیوب شرکت آلفابت یک سرویس ویدیوی کوتاه جدید به نام Shorts در داخل پلتفرم اشتراک گذاری ویدیویی خود راه اندازی کرد که مشابه مدل تیک تاک است.

به گزارش ایسنا، یوتیوب در یک پست وبلاگ اعلام کرد این قابلیت را ابتدا در چند روز آینده در هند آزمایش خواهد کرد و سپس آن را در ماههای آینده به کشورهای بیشتری توسعه خواهد داد.

محصول جدید یوتیوب که با Reels فیس بوک و تیک تاک رقابت می کند، به کاربران امکان می دهد ویدیوهای کوتاهی را ضبط کرده و افکتها و آهنگهای مورد نظرشان را به آن اضافه کنند.

این خبر با اعلام خبر همکاری شرکت اوراکل کورپ و شرکت چینی بایت دنس برای اداره فعالیتهای آمریکایی تیک تاک همزمان شد. تصمیم شرکت مادر تیک تاک به منزله شکست مایکروسافت است که به دنبال خرید داراییهای آمریکایی تیک تاک بود.

بر اساس گزارش رویترز، ورود یوتیوب به فضای سرویس ویدیوی کوتاه با ممنوعیت تیک تاک در هند مصادف شده که یکی از بزرگترین بازارهای این اپلیکیشن بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.