• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99062519215

احداث پایگاه فضایی در چابهار

احداث پایگاه فضایی در چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان در نشست استاندار سیستان وبلوچستان و رییس سازمان فضایی کشور احداث پایگاه فضایی در چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

موهبتی ضمن استقبال و اعلام آمادگی هرگونه همکاری برای اجرای طرح در استان، اظهارکرد: تدابیر و هماهنگی های لازم برای اجرای طرح اتخاذ خواهد شد و با شروع پروژه، استان برای رفع مشکلات و بازدارنده ها همکاری لازم بعمل خواهد آورد.

وی ضمن قدردانی از مسوولان ارتباطات و دفاع و دانشمندان افتخار آمیز حوزه هوا و فضا از پیشرفت برنامه احداث پایگاه ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم این طرح در ادامه نیز با سرعت و دقت بیش تر پیش رود و خوشحالم که بتوانیم همکاری و کمک لازم را در این جهت انجام بدهیم.

استاندار سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه در موضوع پایگاه باید تمام ابعاد موضوع اعم از پدافند غیرعامل و مسایل امنیتی آن دیده شود، گفت: نقطه تعیین شده از حیث دسترسی ها موقعیت خوبی دارد و البته با توجه به موقعیت و حساسیت، تحت رصد بیش تری نیز هست.

 وی افزود: با اتمام پروژه هایی چون راه آهن، فرودگاه چابهار، طرح های برق و آب و گاز ، زیر ساخت های مورد نیاز نیز بزودی فراهم می شود.

موهبتی با اشاره به قابلیت های مختلف اقتصادی و اجتماعی و گردشگری منطقه، گفت:  توسعه و مباحث اقتصادی مهم است ولی مهم تر از آن در این طرح، مسأله اقتدار نظام است و با پیشرفت در این حوزه، قدرت کنترل و اقتدار نظام بیش تر می شود و باید همه در تحقق اهداف نظام اهتمام کنیم.

استاندار با اعلام آمادگی کلیه دستگاههای استانی برای همکاری در جهت اجرای طرح گفت: دستگاههای استان از حیث مجوزها، هماهنگی و کمک کاملا آماده اند و مشکلی در پیشبرد طرح در استان و شهرستان ها وجدد نخواهدداشت.

استاندار با اشاره به اهمیت موضوع، گفت استان آمادگی دارد در ادامه در صورت نیاز به تاسیسات اختصاصی برای پایگاه از جمله بندر، آب شیرین کن، نیروگاه و سایر زیرساخت ها هماهنگی کند و همه باید برای این کار بزرگ همراهی و کمک کنیم که در کمترین زمان به نتیجه برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha