• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99062519325
  • خبرنگار : 50212

فرماندار ساوه : دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ کشور است

فرماندار ساوه : دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ کشور است

ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با تاکید بر مردم محور کردن برنامه‌های دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

علی میرزایی امروز سه شنبه  ۲۵ شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ساوه اظهار کرد:  آیین‌های این مناسبت باید با شکوه هرچه تمام‌تر و با جدیت دستگاه های اجرایی برگزار شود و عملکرد ادارات در این رابطه ارزیابی خواهد شد.

وی با تاکید بر تشکیل شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان برای ایجاد وحدت رویه و اجرای دقیق و منظم مناسبت‌ها گفت: برنامه‌ها باید در سطح کل شهرستان و بخش‌های مرکزی و نوبران اجرا شود.

میرزایی همچنین بر ضرورت اجرای جلوه‌های بصری و تغییرات ظاهری متناسب با شان دفاع مقدس تاکید و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی را برای تبیین دستاوردها و منویات هفته دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه آثار منتشر نشده مکتوب زیادی در شهرستان داریم، از مجریان برنامه‌های هفته دفاع مقدس درخواست کرد که ضمن تلاش برای انتشار محتوای موجود، از نویسندگان و روزنامه نگارانی که محتواهای متناسب با دفاع مقدس تولید می کنند، حمایت شود و افزود: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید تمرکز اصلی بر جوانان باشد  و در این بین اداره ورزش و جوانان پیشنهادات لازم را ارائه کند.

فرماندار ساوه خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان ساوه شد و  گفت: برنامه صله ایثار نیز باید در دستور کار باشد و مسئولان باید در تماس با خانواده‌های شهدا ضمن احوالپرسی از آنها برای رفع مشکلات آنها پیگیری کنند تا در شرایط کرونا که امکان دیدار حضوری میسر نیست دست کم از طریق تلفن با آنها در ارتباط باشیم. حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه همه مسئولان و دستگاه هاست.

وی همچنین گفت: چنانچه در شهر ساوه کلمه شهید از تابلوهای خیابان و کوچه ها از قلم افتاده است، باید هرچه سریعتر اصلاح شود.

امام جمعه ساوه نیز گفت: هر کشوری که آرمان دارد بطور طبیعی دارای دشمنان فراوانی است و قطعا پیروزی مقتدرانه نظام اسلامی در جنگ هشت ساله موجب خشم و عصبانیت بدخواهان انقلاب شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارای قدرت اقناع نسل جوان و روشنگری در مورد ماهیت دفاع مقدس باشد.

وی همچنین خواستار مشارکت دادن کارخانه‌ها و همراهی خانه کارگر در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و اظهار داشت: این اقدام وجهه مردمی دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

شهردار ساوه نیز گفت: نخستین بوستان شهدا در استان مرکزی در ورودی بلوار سیدجمال اسدآبادی در ساوه کلنگ‌زنی خواهد شد.

سیدمهدی حسینی گفت: تصاویر شهدا در سطح شهر نصب و در پارک شهدا نیز المان شهدا با استفاده از کاشی احداث و در معرض دید مردم گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha