• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99062619950
  • خبرنگار : 71536

تجمع هواداران استقلال به مقابل فدراسیون فوتبال کشیده شد

تجمع هواداران استقلال به مقابل فدراسیون فوتبال کشیده شد

تعدادی از هواداران استقلال در پی اظهارات اخیر استراماچونی و در اعتراض به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، در برابر ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز تعداد اندکی از هواداران استقلال در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند و خواستار گفت‌وگو با حیدر بهاروند و مهدی محمدنبی، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال بودند تا سوالاتی را از آن‌ها درباره تصویب قانونی مبنی بر عدم جذب بازیکن و مربی خارجی بپرسند.

در نخستین دقایق این تجمع، گروهی از ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند در این محل حاضر و پس از گفت‌وگو با هواداران خواستار ترک این محل شدند تا از اختلال در عبور و مرور و بهم خوردن آرامش ساکنان محل جلوگیری کنند.

تجمع استقلالی‌ها در پی اظهارات آندره‌آ استراماچونی در فضای مجازی صورت گرفت که عصبانیت خود را از وضع قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی در ایران اعلام کرده بود که بر اساس این قانون او قادر به مربیگری در استقلال نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۲:۰۹

من نمی‌دونم به اینا چی می‌خواد برسه که کار و زنگدی‌شون و ول کردن اومدن اینجا. مثلا استقلال قهرمان بشه به اینا چی می‌خوان بدن. بازیکنان میلیارد میلیارد پولشون و می‌گیرن میرن خداحافظ.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۳:۳۲

آره واقعاً تو این وسط اصلاً به هوادار چی می خواد برسه که خودشونو اسیر خیابونا کردن. بازیکنان مربیان و... میلیارد میلیارد پول میگیرن میرن کیف میکنن.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۴:۱۷

آفرين

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۴:۱۹

اتفاقا به موضوع خوبی اشاره کردی. کار و زندگی! که اگه داشتن اینجا نبودن. تجمع واسه فوتبال؟؟؟ به خدا که خنده داره

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۵:۰۸

فکر کردی خود جوش آمدند؟ نخیر کارشون همین است. شلوغ کردن.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۸:۳۹

وقتی میرید شهربازی و پول خرج می‌کنید تا سوار ترن هوایی بشید چی گیرتون میاد؟! ما هواداران استقلال دنبال همین حسیم که شما درک نمی‌کنید! چون لذت فوتبال رو درک نمی‌کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۳:۲۵

من هم نمي دونم به شما چي مي رسه در مورد آن‌ها نظر مي‌دين. جهت يادآوري اين كه آن‌ها به‌خاطر عشق و علاقه شون اومدن.