• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062619999
  • خبرنگار : 30054

در هواپیماهای امارات دوش بگیرید!

در هواپیماهای امارات دوش بگیرید!

شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد، وقتی روی صندلی هواپیما نشسته‌اید و در حالی که به یک دوش آب گرم به محض رسیدن به مقصدتان فکر می‌کنید، یکی از خدمه پرواز کنارتان بایستد و از شما سوال کند: "مایل به دوش گرفتن هستید؟" اما تعجب نکنید! باید بگوییم که مواجه شدن با چنین صحنه‌ای در هواپیمایی امارات دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فلای تودی، هواپیمایی امارات از سال گذشته امکان استفاده از دوش حمام را برای هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ خود در پروازهای ترانزیتی دبی فراهم کرده است.

به این ترتیب مسافرانی که بلیط پروازهای فرست کلاس هواپیماهای A۳۸۰ هواپیمایی امارات را خریداری کنند و پروازشان در دبی توقف داشته باشد، می توانند از خدمات اسپا این هواپیماها که امکان دوش حمام نیز در آن‌ها فراهم شده است، بهره مند شوند.

چه مسافرانی می توانند از خدمات اسپا هواپیمایی امارات استفاده کنند؟

خدمات اسپا و دوش حمام هواپیمایی امارات در تمامی پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ این شرکت هواپیمایی فراهم است و از این خدمات می‌توانید هم در پروازهای دوربرد به مقاصدی مثل استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده بهره ببرید و هم در پروازهایی که در مسافت‌های نزدیک‌تر مانند پرواز به مقاصد اروپایی انجام می‌شوند، استفاده کنید.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید، اگر می خواهید از خدمات اسپا هواپیمایی امارات استفاده کنید، این خدمات منحصر به پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ این شرکت هواپیمایی است و اگر به طور مثال بلیط هواپیما پروازهای بوئینگ ۷۷۷ و یا حتی پروازهای آن دسته از هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ را که فقط کلاس‌های پروازهای اکونومی دارند را خریداری کنید، نمی‌توانید از این قابلیت منحصر به فرد استفاده کنید.

قانون دوش گرفتن در هواپیمایی امارات

هر مسافری در پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، تنها یکبار و به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه حق استفاده از خدمات اسپا را خواهد داشت.

علاوه بر این، به دلیل محدودیت در مقدار آب موجود در هواپیما، برای اینکه همه مسافران بتوانند به صورت عادلانه از آب حمام استفاده کنند، ۵ دقیقه زمان استفاده از آن را خواهند داشت. البته هر زمان که به آب نیاز نداشتید می‌توانید دوش حمام را متوقف کنید و دوباره از زمان باقیمانده خود استفاده کنید.

در صورتی که تنها یک دقیقه از زمان استفاده آب باقی مانده باشد، دوش متوقف می‌شود تا مدت زمان باقیمانده به اطلاع شما برسد. بعد از آن می‌توانید دوباره دکمه دوش را فشار دهید تا از ۶۰ ثانیه باقیمانده حمام خود لذت ببرید.

برای انجام این کار دو خدمه‌ اسپا که هواپیمایی امارات تنها برای این منظور در نظر گرفته است و حتی پوشش متفاوتی با سایر خدمه پروازی دارند، قبل و یا کمی پس از بلند شدن هواپیما، نزدتان می‌آیند و با ارائه کاتالوگی، خدمات اسپا را به شما معرفی می‌کنند و شما می‌توانید همان لحظه نوبت خود را برای استفاده از دوش حمام رزرو کنید.

این دو خدمه موظف هستند اسپاها را به طور مرتب تمیز کنند و در اختیار مسافران قرار بدهند. زمانی که نوبت شما برای استفاده از دوش فرا برسد، یکی از خدمه شما را تا کنار اسپا همراهی می‌کند و در صورتی که برای نخستین بار است که از این خدمات استفاده می‌کنید، طرز کار با آن را به شما آموش خواهند داد.

در ارتفاع ۴۰.۰۰۰ پایی زمین دوش بگیرید!

شاید حمام‌های این هواپیماها به اندازه حمام خانه‌تان شیک و راحت نباشد، اما تمام امکانات حمام حتی بیشتر از مقداری که به آن نیاز خواهید داشت، برایتان در نظر گرفته شده و ‌می‌توانید اطمینان داشته باشید که کاملا پاکیزه به مقصد می‌رسید! کف این حمام‌ها توسط سیستم گرمایشی دائما گرم می‌شود و می‌توانید دمای زمین را با پنلی که برای آن در نظر گرفته شده به دلخواه خود تنظیم کنید.

علاوه بر این یک روشویی به همراه آینه‌ای بزرگ و آیینه مخصوص اصلاح صورت به همراه وسایل مخصوص اصلاح، در این حمام برای مسافران هواپیمایی امارات در نظر گرفته شده است.

همچنین در این حمام زنگ پاسخ کابین خدمه و چراغ هشدار دهنده ماسک اکسیژن تعبیه شده که در موارد اضطراری مسافران می‌توانند از آن استفاده نمایند.

البته به دلیل فضای کم اطاقک دوش، امکان استفاده از ماسک در آن وجود ندارد و مسافران به محض نیاز باید به سرعت از آن خارج شوند و از ماسکی که در بخش اصلی اسپا تدارک دیده شده، استفاده کنند.

مطمئنا در پایان یک سفر طولانی هیچ چیز به اندازه یک استراحت خوب و دوش آب گرم، سفرتان را دلچسب نخواهد کرد.

در حال حاضر هواپیمایی امارات و هواپیمایی اتحاد تنها ایرلاین‌هایی هستند که خدمت دوش حمام را به مسافران خود عرضه می‌کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha