• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99062620219
  • خبرنگار : 71381

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۹۹ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین روحانی در جلسه هیات دولت  با یادآوری تلاش‌های شکست‌خورده آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، اظهار کرد: آمریکا که بسیار روشن آمده و از برجام خارج شده، هرچه فحش عالم بوده نثار برجام کرده، بقیه کشورها را به خروج از آن تشویق کرده و به دنبال تهدید کشورهایی رفته که با ایران ارتباط اقتصادی داشتند و حال می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند و دیدیم که یک قدم هم نتوانست بردارد.

رییس جمهورتصریح کرد: در دنیا دو سه تا کشور هستند که به آمریکا چسبیده‌اند، یکی رژیم نامشروع صهیونیستی است، و جز آن یکی دو کشور کوچک. جز این کسی آمریکا را همراهی نکرده و از الان پیروزی ملت ایران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد تبریک می‌گویم.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

راه حل تمام مشکلات فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات نیست

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه فضای مجازی فراتر از شبکه ملی اطلاعات است اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات ابعاد و مشخصاتی دارد و راه حل تمام مشکلات فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات نیست و این شبکه تنها زیرساخت فضای مجازی است.

مجلس به جای طرح فعلی نمایندگان به لایحه جامع انتخابات بپردازد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به طرح نمایندگان برای اصلاح انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مجلس لایحه انتخابات را که در مجلس قبلی ارائه شد، کنار بگذارد و به طرح فعلی بپردازد، مناسب مصالح کشور نیست.

توضیح واعظی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای برخی کالاها

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در مورد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: هیچ بحثی برای نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی نداریم ما ارز را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تعیین کردیم تا کالاها ارزان به دست مردم برسد اما در شبکه توزیع اتفاقاتی می افتد یا واسطه گری هایی در ارز انجام می شود. رئیس جمهور هم دستور دادند که معاون اول پیگیر موضوع شود و وی اکنون بعد از جلسه دولت با وزیر کشاورزی و سرپرست وزارت صمت و معاونان آنها جلسه دارد تا مسلله گرانی بعضی کالاها و توزیع آن را ساماندهی کند.

همچنین در جلسه امروز، هیات وزیران با هدف تأمین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه مربوط به افزایش سهم شناور آزاد شرکت های تابع دستگاه های اجرایی در بازار سرمایه را اصلاح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha