• پنجشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99062720664
  • خبرنگار : 71638

نمایندگان ایران در لیگ اسنوکر حرفه ای ها حریفان خود را شناختند

نمایندگان ایران در لیگ اسنوکر حرفه ای ها حریفان خود را شناختند

دو نماینده اسنوکر ایران از روز جمعه ۲۸ شهریورماه در رقابت های لیگ قهرمانی جهان اسنوکر (در بخش حرفه ای ها) شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، پس از شیوع کرونا مسابقات اکثر رشته‌های ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شد. مسابقات بین‌المللی اسنوکر هم در زمان اولیه شیوع این بیماری لغو و به زمان دیگری موکول شد. 

اما پس از کنترل این بیماری در انگلستان، اولین رویداد ورزشی که در این کشور و آن هم پشت درهای بسته برگزار شد مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بود. بعد از برگزای موفق این مسابقات فدراسیون جهانی تصمیم گرفت که رقابت های بیشتری را دنبال کند.

در جدید ترین رقابت های پیش رو قرار است دو نماینده ایران در جمع حرفه ای ها با دیگر اسنوکر بازان به رقابت بپردازند. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده نام آشنا ایران بوده که در بخش حرفه ای ها در مسابقات لیگ اسنوکر حرفه ای ها حضور دارند.  این رقابت ها ۲۳ تا ۳۰ شهریورماه در شهر میلتون کینز انگلستان برگزار می شود.

نمایندگاه ایران از روز جمعه ۲۸ شهریورماه رقابت خود را آغاز می کنند. قرار است جمعه ۲۸ شهریورماه حسین وفایی به مصاف سه اسنوکر باز حرفه ای رود. در بازی اول که در ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران آغاز می شود نماینده ایران به مصاف جک جونز از ولز خواهد رفت. وفایی در رده ۴۱ حرفه ای های اسنوکر جهان قرار دارد و حریف اول او در رده ۱۰۳ ایستاده است. به نظر می رسد با توجه به این  اختلاف وفایی در بازی اول کار سختی را نداشته باشد. در بازی دوم نماینده ایران به مصاف اسنوکر باز انگلستانی یعنی فراخ عجایب خواهد رفت. حریف وفایی در دور دوم و در بخش حرفه ای ها در رده ۱۲۳ قرار دارد. در بازی سوم،  وفایی به مصاف ژیائو گودانگ از چین خواهد رفت. این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران پیگیری می شود. این حریف چینی در رده ۳۱ حرفه ای ها قرار دارد و به نظر می رسد که نماینده ایران برای برد در این بازی کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

همچنین دیگر نماینده ایران یعنی سهیل واحدی شنبه ۲۹ شهریورماه به مصاف سه حریف خود خواهد رفت. واحدی که در رده ۸۰ حرفه ای ها قرار دارد باید در بازی اول به مصاف لیانگ ونبو  از چین برود. این رقابت از ساعت ۱۱:۳۰ شروع خواهد شد. حریف چینی واحدی در رده ۳۵ بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد. از همین رو نماینده ایران در بازی اول کار سختی برای پیروزی دارد. همچنین در بازی دوم نماینده ایران به مصاف گرائم دات از اسکاتلند خواهد رفت. حریف واحدی در رده ۲۱ حرفه ای ها قرار دارد. سهیل واحدی در بازی آخر مقابل زک سورتی از انگلستان قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶:۳۰ این رقابت را پیگیری کنند. حریف آخر واحدی در رده ۱۲۸ حرفه ای ها قرار دارد. بنابراین به نظر می رسد واحدی کار سختی را در این رقابت ها داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha