• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99062921640
  • منبع : بوشهر

آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس / افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه بوشهر

آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس / افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه بوشهر

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: حدود سه هکتار زمین روبروی دهکده گردشگری بوشهر برای احداث موزه دفاع مقدس پیش بینی شده که در حال طی کردن مراحل نهایی است و قرار شده کارشناسان و طراحان مناسب دعوت شده و مطالعات را آغاز کنند.

سردار علی رزمجو در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و شکل گیری مقاومت عنوان کرد: ما می خواهیم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به شرایط ویژه امسال برنامه هایی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و نمود فرهنگ حماسه در میان مردم داشته باشیم.

وی با برشمردن برنامه های شاخص سپاه امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: همانطور که می دانید هفته دفاع مقدس سال جاری با سال های گذشته تفاوتی از حیث شیوع بیماری کووید۱۹ دارد که سعی شده با رعایت پروتکل های توصیه شده برنامه‌ها را پیش ببریم.

وی افزود: همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و استماع فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئوکنفرانس، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، مراسم تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح استان، مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر، مراسم تجلیل از خانواده شهدای سلامت، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، و افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه استان از جمله برنامه های شاخص سپاه در بوشهر است.

این مسئول عنوان کرد: روز اول مهرماه به نام جوانان سربازان و دانش پژوهی؛ دوم مهرماه به نام تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری؛ سوم مهرماه، روز شهیدان ایثارگران، فجرآفرینان؛ روز چهارم مهرماه، معنویت، خانواده و سلامت؛
روز پنجم مهرماه، رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه صبر و مقاومت؛ روز ششم مهرماه، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی و آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز به نام فرماندهان، عزت مداران نامگذاری شده که با شعار محوری "ما قوی هستیم" که سپاه ۷۴۰ برنامه در سراسر استان برنامه ریزی و تدارک دیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه های محرومیت زدایی، پخش فیلم، افتتاح درمانگاه دندانپزشکی، دیدار با خانواده ایثارگران و آزادگان، فعالیت گروه های جهادی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بخشی از اقدامات هفته دفاع مقدس سال جاری است.

سردار رزمجو افزود: در آستانه ماه صفر قرار گرفته ایم، با توجه به اینکه در دهه اول ماه محرم معادل ۱۶هزار بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان بین فقرای استان توزیع شد؛ در این ایام و نیز مرحله بعد بسته های معیشتی میان نیازمندان تقسیم می شود.

وی اضافه کرد: از مردم شریف استان بوشهر تقاضا دارم همراهی لازم را در آماده سازی و توزیع بسته های معیشتی داشته باشند.

فرمانده سپاه بوشهر ادامه داد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس حدود ۲۰۰۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان بی بضاعت تقسیم خواهد شد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه مبلغ ۵ میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس اختصاص داده شده است، اظهار کرد: حدود سه هکتار زمین روبروی دهکده گردشگری بوشهر برای احداث موزه دفاع مقدس پیش بینی شده که در حال طی کردن مراحل نهایی است و قرار شده کارشناسان و طراحان مناسب دعوت شده و مطالعات را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha