• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062921651
  • خبرنگار : 30054

برداشت خودکار حق اشتراک از حساب مشتریان

برداشت خودکار حق اشتراک از حساب مشتریان

در این نوشته ابزار برداشت خودکار حق اشتراک وندار و مزایای آن برای کسب ‌و کارهای گوناگون معرفی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وندار، مهم‌ترین منبع درآمد بسیاری از کسب‌ و کارها، دریافت حق اشتراک از مشترکین کسب‌ و کار است. از سال‌های دور روزنامه‌ها و مجلات با دریافت مبلغ ثابت ماهیانه‌ یا سالیانه‌ای به مشترکین روزنامه یا مجله خدماتی مانند ارسال رایگان به آنها ارائه می‌کردند.

باشگاه‌های ورزشی، باشگاه مشتریان کسب‌وکارهای گوناگون، وب‌سایت‌های نمایش خانگی فیلم و سریال، فروشندگان اینترنت و خدمات  تنها نمونه‌ای از کسب‌وکارهای گسترده‌ای هستند که مدل درآمدی آنها دریافت حق اشتراک است.

دریافت حق اشتراک به عنوان یک مدل درآمدی مزایای بسیاری دارد:

. درآمد پایدار به جای درآمدهای موردی و پراکنده

. فروش خدمات متناسب با نیاز شخصی‌ هر مشتری

. جذب مشتری با پرداخت مبلغی پایین و درگیر کردن او با خدمات کسب ‌و کار

. ایجاد باشگاه مشتریان و امکان شناسایی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار

مزایایی که باعث شده است برخی، دریافت حق اشتراک را پرکاربردترین روش در میان روش‌های درآمدزایی کسب‌ و کارهای نوپا بدانند.

اما یکی از چالش‌های همیشگی کسب‌ و کارها و مشترکین آنها، پیگیری دریافت ماهیانه‌ی حق‌ اشتراک است. یک فرد عادی امروزی ممکن است همزمان در چندین و چند کسب‌ و کار مختلف مشترک شده باشد.

خدماتی که سررسید پرداخت حق اشتراک آنها لزوما با هم منطبق نیستند و مبلغ نسبتا کم بیشتر آنها باعث می‌شود راحت‌تر فراموش شوند.

هر پرداختی که فراموش می‌شود هم اختلال کوچکی در روند درآمدهای پایدار کسب‌وکار ایجاد می‌کند و هم با ایجاد وقفه‌ای هر چند کوتاه در ارائه خدمات به مشتری، سهمی هر چند کوچک در نارضایتی او خواهد داشت.

در کشورهای توسعه‌یافته از سال‌ها قبل و مدت‌ها پیش از فراگیرشدن خدمات و فناوری‌های نوین مالی، بانک‌ها این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم کرده بودند که به کسب‌ و کارهای گوناگون اجازه‌ بدهند در دوره‌های مشخص و تا سقفی از پیش‌ تعیین شده، حق اشتراک‌ را مستقیم از حساب بانکی‌شان برداشت کنند.

خدمتی که متاسفانه در کشور ما تا امروز نه در نظام بانکی و نه در میان مردم چندان فراگیر نشده است.

وندار پرداخت‌یاری پیشرو در ارائه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی و سایر خدمات مالی پرداخت به کسب‌ و کارهاست که باور دارد امروز زمان مناسبی برای فراگیر شدن این ابزار مالی کارآمد در کشور است.

بانک‌های بسیاری زیرساخت‌های لازم برای ارائه‌ی این خدمات را فراهم کرده‌اند و وندار این آمادگی را دارد که ابزار برداشت مستقیم حق اشتراک را در قالب خدماتی استاندارد با پیاده‌سازی آسان برای تمامی آنها ارائه دهد.

ابزار برداشت خودکار حق اشتراک وندار، یک‌بار با هدایت مشتریان کسب‌ و کارها به صفحه‌ی اینترنت‌بانک مورد نظرشان اجازه‌ی برداشت مستقیم را صادر می‌کنند.

اجازه‌نامه‌ای شفاف که مشتری به راحتی در آن دوره‌های زمانی برداشت ماهیانه یا سالیانه، سقف تعداد دفعات و سقف مبلغ مجاز برداشت را مشاهده می‌کند و به او اطمینان داده می‌شود که اجازه‌نامه‌ی حاضر را می‌تواند در هر زمان دلخواه لغو کند.

به این ترتیب دیگر وقفه‌ای در درآمد کسب‌وکار هدف یا دریافت خدمات برای مشتریان او ایجاد نخواهد شد و تمامی امور حق اشتراک بر عهده‌ی ابزار خودکار وندار خواهد بود.

استفاده از ابزار برداشت خودکار حق اشتراک، کسب ‌و کارها را از هماهنگ‌سازی خدمات‌شان با بانک‌های گوناگون بی‌نیاز می‌کند و این امکان را در اختیار آنها می‌گذارد که از خدمات متنوع مالی وندار مانند ابزار تسهیم و تسویه، گزارش‌های مالی کاربردی و وب‌سرویسی استاندارد و یکسان برای تمامی خدمات مالی‌، بهره‌مند شوند.

ابزاری که امروز امکان برداشت مستقیم از حساب کاربرانی در ده بانک مختلف را فراهم کرده و هر روز به تعداد بانک‌های همکار در آن اضافه خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha