• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99062921720
  • خبرنگار : 50029

عضو شورای شیراز:

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز و ناظر کمیته رسیدگی به درآمد تبلیغات شهری شهرداری، بر لزوم ایجاد شبکه یکپارچه تبلیغات شهری در این کلانشهر تاکید کرد.

محمدتقی تذروی با اشاره به جلسه‌ای که با هدف مدیریت واحد تابلوهای تبلیغاتی شهر تشکیل شده بود، این اقدام را یک ضرورت برشمرد و سازمان زیباسازی شهرداری را مسئول اجرای این برنامه دانست و گفت: سازمان زیباسازی باید ظرف یک هفته آتی، اطلاعات جامع و کاملی از کل تابلوها و فضاهای تبلیغاتی در شیراز گردآوری کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، تذروی گفت: با گردآوری اطلاعات جامع و کامل تابلوها و فضاهای تبلیغاتی شهر می‌توان کمیته‌ای برای مدیریت یکپارچه تبلیغات راه‌اندازی و سه مولفه کنترل و تایید محتوا، قیمت گذاری فضاهای تبلیغی و درآمد حاصله را مشخص و شفاف و معین کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه هر تابلو و سازه تبلیغی ماهیت و تعریف متفاوتی از دیگری دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این موضوع باید در مصوبات جلسات آتی کمیته در نظر گرفته شود.

تذروی عملکرد هیئت ارزیاب شهرداری را به علت بی‌توجهی به سه مولفه ذکر شده  قابل قبول ندانست و گفت: امیدواریم با تهیه اطلاعات و نامه نگاری‌های ملزوم طی جلسات آتی این حق از دست رفته به مجموعه شهرداری بازگردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.