• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99062921727
  • خبرنگار : 50160

شهردار زنجان:

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ نقشه‌های تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان هستیم و به لحاظ کار عمرانی اگر شش ماه کاری فرصت داشته باشیم، قادر خواهیم بود پروژه پادگان را به اتمام برسانیم.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه صبح امروز (۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، به آخرین وضعیت پروژه خیابان پادگان اشاره کرد و افزود: پیرو مذاکراتی که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی داشتند و در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری زنجان برگزار شد، این دستور صادر شده که از وزارت دفاع و نیروی زمینی ارتش، هیئتی به زنجان سفر کرده و توافقاتی که در گذشته صورت گرفته است، مجددا مرور شود و به حل مشکلی که در اینخصوص به وجود آمده است، کمک کند تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی با یادآوری اینکه پیرو همین جلسه، مجموعه شهرداری زنجان از روز ۲۳ شهریورماه این اجازه را دریافت کرد که تعدادی از ماشین‌آلات خود را در داخل پادگان تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه مستقر کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های مهم زنجان به شمار می‌رود، ارتش نیز مشکلات خود را مطرح کرده و صورت جلسه نهایی و توافق به امضا رسید؛ منتهی درخواست‌هایی خارج از آن چیزی که توافق شده است، از سوی تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان مطرح می‌شد، لذا تاکید بر این شد که درخواست‌ها صرفا در چارچوب توافقاتی که در گذشته انجام گرفته، باشد و مقرر شد دو نقشه از محل پروژه تحویل شهرداری شود.

این مسئول با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه بزرگ سبزه‌میدان، افزود: طبق آخرین توافقات و دستوراتی که در جلسات مصوب شده است، مقرر شده مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه سبزه‌میدان کمک شود که نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع است تا بتوانیم این اعتبار را دریافت کنیم.

ملایی‌یگانه با بیان اینکه آنچه که در قالب جلسه با شورای اسلامی شهر زنجان محقق شد، این بود که طبق برنامه زمان‌بندی قرار است که این پروژه به مدت دو سال (۲۴ شهریورماه سال آینده) به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر زنجان و ایجاد دغدغه برای برخی از کسبه در این محدوده، تلاش مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های مربوطه بر این است تا پروژه مذکور در کم‌ترین زمان ممکن و حتی زودتر از زمان تعیین شده به اتمام برسد. برای تکمیل پروژه بزرگ سبزه‌میدان، نیاز به تامین ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار داریم.

این مسئول، مهم‌ترین دغدغه امروز شهرداری در خصوص پروژه سبزه‌میدان را موضوع تملک ۱۲ پلاکی که در این محدوده قرار دارد دانست و ادامه داد: بی‌تردید با تخصیص به موقع اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای این منظور، اعلام کرده‌ایم که قادر خواهیم بود دو ماه زودتر از موعد زمان‌بندی، این پروژه را به اتمام برسانیم و امروز طبق آخرین برآوردهای به عمل آمده، برای تکمیل این پروژه به ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار زنجان اظهار کرد: تا به امروز حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه سبزه‌میدان حاصل شده است، هر چند به پیمانکار ابلاغ کرده‌ایم که علاوه بر اکیپ‌های روزانه، اکیپ‌های شبانه خود را نیز مستقر کنند تا بتوانیم پروژه را در بازه زمانی تعریف شده به اتمام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha