• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99062921932
  • منبع : نمایندگی خوزستان

اعلام برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس

اعلام برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس

ایسنا/خوزستان سرپرست حوزه هنری استان خوزستان از برگزاری برنامه‌های این حوزه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس و شکست حصر آبادان خبر داد.

سینا دلشادی گفت: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این که به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و همچنین شکست حصر آبادان برنامه‌هایی متناسب با این ایام تدارک دیده شده است، افزود: نمایش تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

دلشادی اضافه کرد: تولید کلیپ از نقش ایثارگری بانوان در هشت سال دفاع مقدس، هفت اثر هفت دقیقه‌ای نمایشی از هفت کارگردان به‌نام استان جهت فضای صوتی و رادیویی (پادکست)، شب شعر مجازی با موضوع دفاع مقدس و تولید کلیپ نقاشی دفاع مقدس توسط هنرمند امید فاضلی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان برگزاری نمایشگاه مجازی آثار استاد امید فاضلی با عنوان «اهواز سرافراز» در خصوص واقعه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، طراحی خاطرات وصایای شش شهید سرلشکر خوزستان در قالب استوری موشن، مجموعه نقاشی آثار دفاع مقدس در طول ۴۰ سال با عنوان (نقش حماسه) و اجرای کلیپ نقاشی با تکنیک شن توسط خانم فاطمه عبادی با موضوع شکست حصر آبادان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دانست.

وی بیان کرد: رونمایی از شاسی ۴۰ واقعه مهم دفاع مقدس در استان خوزستان نیز برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری خوزستان به برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد: رونمایی از سومین پوستر قهرمان شهر ما (شهدای محوری) و رونمایی از پوستر دفاع مقدس، ویدئو تئاتر سنگ و شیطان با موضوع شهدای منا به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی، معرفی کتاب «زیباترین روزهای زنگی» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی سمیه شریفلو خاطرات سیده فوزیه مدیح، کلیپ خوشنویسی نون و القلم اثر سعید رنجبر و کلیپ عکس و خاطره شرح و شاهد با موضوع شکست حصر آبادان نیز توسط حوزه هنری این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از حوزه هنری خوزستان، همچنین تولید ۲ نمایش صوتی با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و تولید و انتشار هشت پوستر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت، از برنامه‌های در نظر گرفته شده در حوزه هنری شهرستان دزفول است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha