• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99062921991
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرعامل شرکت علیصدر مطرح کرد

بازپرداخت وام کرونا یکسال به تعویق بیفتد/راه‌اندازی تورهای بازنشستگی در پاییز

بازپرداخت وام کرونا یکسال به تعویق بیفتد/راه‌اندازی تورهای بازنشستگی در پاییز

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اعلام اینکه این مجموعه نیمه دوم سال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال است، گفت: غارعلیصدر در شش ماهه نخست سال حدود ۸۶ درصد کاهش بازدیدکننده داشت.

مهدی مجیدی شنبه ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرکت علیصدر امسال بدترین سال گردشگری خود را شاهد بود، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال قبل ۵۷۰ هزار نفر از غار بازدید کردند که این عدد امسال ۷۰ هزار نفر بود و در مجموع ۲۵ میلیارد تومان خسارت به مجموعه وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کروناویروس نیروهای مجموعه با حداقل دریافتی مشغول به کار بوده‌اند، یادآور شد: اقتصاد گردشگری شهرستان کبودراهنک و روستای علیصدر از غار تأمین می‌شود بنابراین اگر بازدیدکننده نباشد اقتصاد آن‌ها دچار مشکل خواهد شد.

مجیدی با بیان اینکه مجموعه سیاحتی علیصدر برای فصل پاییز بسته‌های خوبی ارائه خواهد کرد، یادآور شد: برای آژانس‌های استانی و کشوری بسته‌هایی با تخفیف در سه ماهه پاییز داریم که مجموعه علیصدر، ویلاهای عباس‌آباد و تله‌کابین گنجنامه را شامل می‌شود.

وی ضمن تشکر از ارائه تسهیلات ۱۲ درصدی کرونا به تأسیسات گردشگری مطرح کرد: انتطار داریم مبلغ وام افزایش یابد و بازپرداخت آن که پس از سه ماه تعریف شده، یک‌سال به تعویق بیفتد تا از گردشگری حمایت شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه این شرکت در سال جاری ۱۷۴ تفاهم نامه با ادارات و مجموعه‌های مختلف امضاء کرده است، اظهار کرد: حدود ۱۵ درصد از بازدیدکنندگان از طریق تفاهم نامه‌ها بوده‌اند.

مجیدی با تأکید بر اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی در غارعلیصدر رعایت می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه علیصدر بیش از ۲۰۰ نیرو دارد که خوشبختانه مورد مبتلا به کروناویروس در بین آن‌ها مشاهده نشده و همچنان بحث سلامت هموطنان در اولویت مجموعه است.

وی با بیان اینکه بسته‌های تخفیفی مجموعه به مناسبت هفته گردشگری رونمایی خواهند شد، گفت: از متولیان گردشگری استان درخواست داریم بسته‌های حمایتی تعریف کنند که مجموعه‌های گردشگری بیش از این آسیب نبینند و با کمترین آسیب از این گذر عبور کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه مجموعه حدود پنج میلیارد تومان از محل ویلاها و بهره‌بردارها متضرر شده است، گفت: ۲۰ تا ۷۰ درصد در مجموعه عباس آباد و ۹۰ درصد در علیصدر به بهره‌بردارها تخفیف می‌دهیم.

مجیدی توضیح داد: با توجه به شرایط اقلیمی استان همدان در نیمه دوم سال آژانس‌داران و تورهای داخلی می‌توانند از شرایط فعلی و ظرفیت غار و ویلاهای اقامتی استفاده کنند تا بتوانیم از پتانسیل‌های گردشگری شش ماهه دوم سال استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همدان استانی چهارفصل است، ادامه داد: همچنین تورها می‌توانند بسته‌های بدون اقامت شبانه و تورهای یک شبه داشته باشند و امیدواریم در فصل پاییز تورهای بازنشستگی را راه‌اندازی کنیم.

مجیدی در پایان درباره طرح مجموعه گردشگری علیصدر گفت: این طرح توسط مشاور در حال تهیه است و ۷۰ درصد کار نهایی شده و امیدواریم در شش ماهه دوم سال نهایی شود تا با ارائه طرح، تکلیف سرمایه‌گذاری در مجموعه روشن شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha