• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99063022728
  • خبرنگار : 50037

نماینده اسدآباد:

اسدآباد کمترین سهم را در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت‌ها دارد

اسدآباد کمترین سهم را در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت‌ها دارد

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها کمترین سهم را داراست که این موضوع گلایه‌مندی ماست.

کیومرث سرمدی یکشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: افتتاح پروژه سد نعمت آباد اسدآباد نشان داد که در جمهوری اسلامی همانند سال های دفاع مقدس که در آستانه سالگرد آن قرار داریم، آنچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه ملت ایران اسلامی همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و سازندگی و بالندگی مملکت به برکت خون شهدا و دلیری جوانان، زنان و مردان وطن متوقف نشد، امروز هم با وجود فشارهای ظالمانه و تحریم های استکبار جهانی آهنگ توسعه، تولید، بالندگی و زنده بودن مردم همچنان به کوری دشمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد به نوعی قطب کشاورزی در استان همدان و قطب حمل و نقل غرب کشور به شمار می رود، افزود: افتتاح امروز سد نعمت آباد موجب مشروب شدن اراضی کشاورزی دهستان های چهاردولی و روستاهای اطراف سد نعمت آباد از این سد خواهد بود که این امر مشکل کشاورزان این منطقه را مرتفع خواهد کرد.

سرمدی یادآور شد: شهر اسدآباد و بخشی از روستاهای شهرستان به لحاظ آب شرب در زمان پیک مصرف شاهد قطعی آب و یا اُفت فشار آب می شوند که انتظار است بخشی از ظرفیت سد در طراحی و برنامه ریزی ها به تأمین آب شرب شهر و روستاهای نزدیک سد که دارای مشکل هستند، اختصاص یابد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه فاضلاب شهری اسدآباد با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی گفت: از وزیر نیرو درخواست داریم فاضلاب شهری شهرستان به نتیجه نهایی برای افتتاح و بهره برداری برسد.

سرمدی با بیان اینکه اسدآباد در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها کمترین سهم را داراست، تصریح کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی اسدآباد تمامی زیرساخت ها برای سرمایه گذاران مهیا بوده و این شهرک با ۴۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است که نیاز به توسعه و افزایش خدمات دهی ظرفیت شبکه برق و نیاز به تجهیز پست جدید برای دیگر سرمایه گذاران به منظور راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های دیگر دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ روستای اسدآباد شامل ۸ درصد جمعیت روستایی از تحت پوشش آبفا نیستند، یادآور شد: این روستاها دارای کمبود آب، قطعی آب و آلودگی منابع آب هستند و تأسیسات آبرسانی روستاهای فوق فرسوده شده که این مشکلات مانع خدمات دهی در این روستاها توسط دهیاران و ادارات خدمات رسان شده و برای مرتفع شدن امر نیاز به اعتبار و توجه بیشتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha