• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99063023011
  • خبرنگار : 30054

با رپرتاژ آگهی‌های ایسنا در ۴ ساعت به صفحه اول گوگل بیایید

با رپرتاژ آگهی‌های ایسنا در ۴ ساعت به صفحه اول گوگل بیایید

یکی از کاربردهای انتشار رپرتاژ آگهی در سایت معتبری مثل ایسنا رسیدن به صفحه اول گوگل و نشستن بر صدر نتایج جستجوهای این موتور جستجوگر است.

به گزارش اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ادامه این مطلب ضمن معرفی کلیدی‌ترین راهکارهای رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق انتشار رپرتاژ آگهی، به یک نمونه موفق که همین امروز منتشر شده است، اشاره می‌شود.

راهکارهای کلیدی:

* انتخاب سوژه روز که متناسب با نیاز مخاطبانِ سایت و جستجوهای کاربران گوگل است

* نگارش یک رپرتاژ آگهی حرفه‌ای که هم اصول روزنامه‌نگاری را رعایت کرده باشد و هم اصول سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو)

* انتخاب تیتر هوشمندانه که هم جذاب باشد و هم استانداردهای سئو را رعایت کرده باشد

* استفاده از عکس و ویدئوی مناسب داخل رپرتاژ آگهی

* به اشتراک گذاشتن لینک رپرتاژ آگهی در شبکه‌های اجتماعی و خبرخوان‌های معتبر

نمونه موفق

سایت ایران‌تایمر با اقدامی هوشمندانه امروز که موعد سالانه عقب کشیدن ساعت رسمی کشور است، اقدام به انتشار یک رپرتاژ آگهی همراه با فیلم مرتبط در سایت ایسنا کرد. در این رپرتاژ آگهی، اطلاعاتی در مورد نحوه تنظیم تقویم تابستانی و زمستانی ارایه شده است.

درج ویدئو داخل این رپرتاژ آگهی از یک سو اطلاعات بیشتری به مخاطبان ارایه می‌دهد و از سوی دیگر زمان ماندگاری کاربران روی صفحه را بالا می‌برد. همان‌طور که می‌دانید مدت زمان ماندگاری کاربران روی یک صفحه اینترنتی (Time On Site) یکی از شاخص‌های مهم سنجش اعتبار و کیفیت محتوای صفحه است.

در تصاویر زیر می‌توانید صعود سریع مطلب ایران‌تایمر در گوگل را به صورت مستند مشاهده کنید:

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که رپرتاژ آگهی ایران‌تایمر با کلیدواژه «عقب کشیدن ساعت» در کمتر از 4 ساعت به صفحه اول نتایج جستجوهای گوگل رسیده است.

رپرتاژ آگهی ایسنا در صفحه اول گوگل
​​رپرتاژ آگهی ایسنا در صفحه اول گوگل
رپرتاژ آگهی ایسنا در صدر نتایج جستجوهای گوگل

در تصویر دوم نیز رپرتاژ آگهی ایران تایمر به فاصله حدود 5 ساعت با کلیدواژه «جلو کشیدن ساعت» به صدر تمام نتایج گوگل رسیده و پشت سر سایت معتبر ویکی‌پدیا قرار گرفته است.

از خدمات مشاوره‌ای اداره بازرگانی ایسنا استفاده کنید

معتبرترین برندهای ایرانی طی سال‌های گذشته برای بهینه کردن سایت خود و افزایش بازدیدها و اعتبار سایت‌شان اقدام به درج خبر و بنر تبلیغاتی در ایسنا به عنوان مرجع‌ترین خبرگزاری داخلی و یکی از پربازدیدترین سایت‌های خبری ایران کرده‌اند.

اداره بازرگانی ایسنا این آمادگی را دارد که به صورت رایگان در زمینه بازاریابی محتوایی، تولید محتوای متنی و تصویری، طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تقویم محتوا، سئو و افزایش بازدید و اعتبار سایت به صاحبان کسب و کارها مشاوره ارایه دهد.

کارشناسان اداره بازرگانی با شماره‌های ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۳ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۵ و ۰۲۱۸۹۲۵۶۸۱ آماده پاسخگویی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha