• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99063123614
  • خبرنگار : 50037

امام جمعه شهر اسدآباد:

مسئولان باید بسیجی‌وار و شبانه‌روز در خدمت انقلاب و مردم باشند

مسئولان باید بسیجی‌وار و شبانه‌روز در خدمت انقلاب و مردم باشند
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان امام جمعه شهر اسدآباد گفت: در دوران دفاع مقدس مردم برای دفاع از انقلاب از جان و مال خود گذشته و سنگ تمام گذاشتند و امروز مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای امیدآفرینی در جامعه بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد دوشنبه ۳۱ شهریورماه در دیدار اعضای شورای دفاع مقدس و پیشکسوتان جبهه و شهادت با امام جمعه شهر اسدآباد برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهداء در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، اظهار کرد: روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس باید امروز برای رفع مشکلات در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه برای غلبه بر تحریم ها و توطئه دشمنان بوده و با اعتقاد به ایثار، ازخودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی و همدلی انقلاب اسلامی بیمه شده است.

حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه جایگاه و رتبه امروز انقلاب اسلامی در جهان را از برکت خون شهداء و ازخودگذشتگی جانبازان و آزادگان و مقاومت مردم داریم، ادامه داد: وظیفه نسل جوان و مسئولان این است که این ارزش‌ها را به نسل جدید و بعد از خود معرفی کرده و انتقال دهند و نهایت سعی و تلاش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با قدرت ایمان و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب در مقابل جبهه کفر ایستادند و به پیروزی رسیدند، افزود: مسئولان باید با روحیه ایثارگری و الگوپذیری از شهداء و با یک حرکت انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد هم از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح چند طرح محرومیت زدایی، آبروی محله، اردوی جامعه پزشکی در روستاهای محروم، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، صبحگاه مشترک نیروهای بسیج و سپاه، سرکشی از خانواده های پیشکسوتان سپاه و بسیج، سرکشی از خانواده شهداء، غبارروبی گلزار شهداء، دیدار بازنشستگان سپاه، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه از برنامه هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به درس های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و وحدت حول محور ولایت از جمله درس‌های دفاع مقدس بوده که وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان همواره از نقش مؤثری در پیشرفت  ایران اسلامی عزیز و شکست و ناکامی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha