• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99063123944
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

باید برای بازگرداندن زائران اربعین از محور اسدآباد اقدام شود

باید برای بازگرداندن زائران اربعین از محور اسدآباد اقدام شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: حرکت زائران اربعین به سمت مرز هر چند ممنوع بوده اما در مسیر محور اسدآباد این زائران به صورت گروهی یا با خودرو در حال مشاهده است که این امر مطمئناً برای شهرستان در بحث کرونا دارای مسائل مشکل سازی خواهد بود که قطعاً باید برای آن تمهیداتی اندیشیده و با برنامه ریزی لازم نسبت به بازگرداندن این افراد اقدام شود.

مجید درویشی دوشنبه ۳۱ شهریورماه در ستاد مقابله، پیشگیری و هماهنگی کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به تغییر وضعیت اسدآباد از زرد به قرمز اظهار کرد: تسریع در راه اندازی کنارگذر اسدآباد با توجه به کروناویروس و ترددهای بالا از مسیر این شهرستان به استان های غرب کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه اسدآباد تنها به جز اوایل کرونا تاکنون دارای شرایط وضعیت قرمز نبوده است، تصریح کرد: هر چه سریع تر تیم بازرسی ویژه برای بازرسی و بازدید از مدارس اقدام کرده و مدارسی که شرایط ادامه به علت عدم رعایت موارد بهداشتی را ندارند، نسبت به آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی این مدارس اقدام کنند و اگر امکان آن وجود ندارد با هماهنگی لازم نسبت تعطیلی این مدارس اقدام شود.

درویشی با تأکید بر عدم حضور دانش آموزان دارای بیماری سرماخوردگی در کلاس درس و مدرسه یادآور شد: تب سنجی هر روزه دانش آموزان قبل از ورود به مدارس توسط مدارس باید حتماً انجام گیرد و در صورتی که امکان تب سنجی وجود ندارد می توان از ظرفیت سپاه در راستای تب سنجی دانش آموزان استفاده کرد.

وی در ادامه از راه اندازی رابط سلامت در ادارات شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: رابطین سلامت با آموزش‌های لازم در ادارات مربوطه نماینده کادر سلامت بوده و بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی نظارت و بازرسی دارند.

فرماندار شهرستان اسدآباد مطرح کرد: طرح رابط سلامت ادارات برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا تاکنون تنها در شهرستان اسدآباد اجرا شده و هم اکنون نیز در حال اجراست.

وی در بخش دیگری با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم خاطرنشان کرد: ورودی باغ بهشت شهر اسدآباد مجدداً توسط شهرداری باید مسدود شود و از دفن اموات با تجمع ۱۰ نفر جلوگیری به عمل آید.

درویشی با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و افزایش بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا یادآور شد: باید با همکاری همه دستگاه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به عبور از شرایط سخت پیش رو اقدام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha