• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99063123980
  • خبرنگار : 30054

تعمیر پرینتر با اچ پی گالری

تعمیر پرینتر با اچ پی گالری

اگر شما هم یکی از مصرف کننده های دستگاه پرینتر هستین حتما با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن دستگاه پرینتر، ارور دادن هنگام چاپ، نمایش دادن کد خطا هنگام پرینت روی پرینتر و یا گیر کردن کاغذ در پرینتر و ... مواجه شدید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اچ پی گالری، مشکل بعدی همه افرادی که نیاز به تعمیر پرینتر دارند، پیدا کردن یک مرکز معتبر و متخصص برای تعمیر پرینتر است.

پیدا کردن مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر حتی به کاهش هزینه های شما کمک می کنه. شاید تا الان نمیدونستین که اکثر قطعاتی که در پرینتر خراب می شنود را می شود تعمیر کرد، ولی خوب بعضی از مراکز هستند که دلیل نداشتن تخصص این کار را برای مشتری انجام نمیدن و به جای اون، قطعه خراب رو تعویض می کنند.

 ازآنجایی که هزینه تعویض قطعات خراب از تعمیرشون خیلی بیشتر هستش همین امر باعث افزایش هزینه های شما می شود.

این تمام ماجرا نیست و مشکل اصلی اینجاست که بعضی از افراد و مراکز به خاطر سود بیشتر، به شما راست نمیگویند !!! که مثلا دستگاه شما چند قطعه نیاز داره برای تعمیر که شاید واقعا اینطور نباشه.

چه گونه یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر پرینتر پیدا کنیم ؟ چه طور به افراد و یا مراکزی که تعمیر پرینتر انجام میدن اعتماد کنیم؟

پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر کار تقریبا سختیه، اولا با توجه به این ضرب المثل قدیمی که کسی نمیگه که ماست من ترش هست، هیچ جایی به شما نمیگه که ما متخصص نیستیم و یا به شما دروغ میگیم.

ولی خوب امیدتون رو از دست ندین هنوز هم مراکزی هستند با صداقت کار می کنند و متخصص هم هستند، توی این مطلب یکی از اون مراکز خوش نام که کار تعمیر پرینتر و خدمات مربوط به پرینتر و کارتریج رو انجام می دهند رو معرفی می کنیم بهتون.

یکی از ویژگی های مراکز معتبری که تعمیر پرینتر انجام می  دهند این است که در سابقه کار طولانی مدت دارند. معمولا افراد یا مراکزی که دروغ میگویند و یا متخصص نیستند بعد از یه مدت کار و شناخته شدن بین همکاران و مشتریان مجبور به ترک این کار می شوند و اینجور افراد و یا مراکز معمولا ۲ الی ۳ سال در هر صنفی فعالیت می کنند.

ویژگی دیگه مراکز معتبر نوع مشاوره دادن و قبل از انجام کار تعمیر و پشتیبانی شما بعد از انجام تعمیر پرینتر و پاسخگو بودنشون هستش.

این مورد رو می تونید از مرکز و یا فردی که تعمیرات پرینتر های اچ پی، سامسونگ و یا کنون انجام می دهد بپرسین و با یک مکالمه تلفنی می تونید بفهمین که واقعا اون مرکز کارش رو داره خوب انجام میده یا نه.

تعمیر پرینتر های hp ،canonوsamsung  خود را با خیال راحت به hp-gallery بسپرید.

اچ پی گالری با ۱۷ سال سابقه کار تخصصی در انجام خدمات ماشین های اداری و پرینتر ها اعم از شارژ کارتریج، تعمیر پرینتر، فروش کارتریج های لیزری و جوهر افشان فعالیت دارد.

hp-gallery یکی از مراکز معتبری هستش که در زمینه تعمیر پرینتر می توانید بهشون اعتماد کنید. سیاست مدیریت این مجموعه بر پایه راستی و صداقت کاری هست.

این موضوع رو می توانید با تماس با این مجموعه متوجه بشوید در زیر آدرس سایتشون رو براتون می ذاریم.

Hp-gallery.com

اچ پی گالری خدمات تعمیر پرینتر در محل هم دارد. اگر سرعت کار خیلی براتون مهم هستش و میخواهید که پرینتر در محل شما تعمیر شود می توانید از این خدمات استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha