• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99070100048

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی:

خدمات دندان پزشکی با شیوع کرونا محدود شده است

خدمات دندان پزشکی با شیوع کرونا محدود شده است

ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت : طی سال گذشته ۶۹ هزار و ۲۷۰ نفر از مردم استان ، خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

دکتر جلال جهان‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سال ۹۸ خدمات دندان‌پزشکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی افزایش پیدا کرد، اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان شمالی خدمات دندانپزشکی تأمین اجتماعی در یک بیمارستان و سه مرکز درمانی ارائه می شود که در سال گذشته خدمات دندانپزشکی در این مراکز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات دندان پزشکی در دو بخش بهداشت دندان و درمان ارائه می‌شود گفت: خدمات دندان پزشکی بسیار پرهزینه است و نیاز است که در کنار توجه به مبحث درمان، به پیشگیری و آموزش در این حوزه نیز توجه شود.

جهان‌نیا در رابطه با انواع خدمات دندان‌پزشکی بیان کرد: آموزش و پیشگیری، جرم گیری، معاینه، ترمیم و... از جمله خدماتی است که در حوزه دندان پزشکی به مردم ارائه می شود و در حال حاضر خدمات مانند عصب کشی به مراجعین ارائه نمی‌شود .

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه خدمات دندان پزشکی بجنورد در بیمارستان ثامن الائمه (ع) تأمین اجتماعی ارائه می شود افزود: در شهرستان های شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم نیز خدمات دندان پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارائه می شود.

وی ادامه داد: در بجنورد چهار دندان پزشک، اسفراین سه، شیروان سه و گرمه و جاجرم نیز یک دندان پزشک خدمات تأمین اجتماعی را به مردم ارائه می دهند.

جهان نیا با اشاره به اینکه خدمات دندان پزشکی در سال جاری با شیوع ویروس کرونا محدود شده است افزود: در این ایام که ویروس کرونا تمام فعالیت ها را تحت تاثیر خود قرار داده است تنها موارد اورژانسی دندان پزشکی پذیرش می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha