• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070100072
  • خبرنگار : 50177

رئیس‌کل دادگستری لرستان مطرح کرد:

دفاع مقدس برای کشور فرصت بود نه تهدید

دفاع مقدس برای کشور فرصت بود نه تهدید

ایسنا/لرستان رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: دفاع مقدس برای کشور فرصت بود نه تهدید.

محمد رزم سی و یکم شهریورماه در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی لرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محتوای این نمایشگاه فرهنگی بود و در آن فرهنگ غنی دفاع مقدس و حماسه شهیدان و شهادت به نمایش گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه نیاز داریم به این فرهنگ‌سازی و باید فرهنگ جهاد و شهادت را حفظ و به نسل‎های بعدی منتقل کنیم، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری رمز بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ فرهنگ دفاع مقدس و شهید و شهادت است و باید تقویت و بیشتر فرهنگ‌سازی شود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: هفته دفاع مقدس درس‌های بسیار ارزشمندی را برای ما داشت و تجربیات گران‌سنگی را در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد.

وی عنوان کرد: گرچه ممکن است به لحاظ مادی این هجمه نظامی به این انقلاب نوپای اسلامی خساراتی وارد شده باشد و خیلی از فرصت‎ها را از نظام گرفتند اما تجربه بسیار ارزشمند و اندوخته‌های گران‌سنگ نظامی، امنیتی و معنوی در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت و تبدیل به یک فرصت بسیار ارزشمند شد.

رزم گفت: دفاع مقدس فرصت بود تا تهدید و از این فرصت حداقل استفاده را بردیم و تجربه‌ای که نظام در دنیا اندوخته و آمادگی مقابله با کشورهای استکبار جهانی را دارد ارزشمند بوده و هیچ‌کس توان مقابله و مبارزه‌طلبی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و وظیفه ما نیز دفاع مقدس بود.

وی افزود: به نیروهای مقاومت در خاورمیانه امید می‎دهیم و به‌صورت متحد، منسجم و یکپارچه به‌عنوان لشکر مقاومت و اسلام آرایش می‎دهیم تا به آن اهداف و آرمان‌های نظام برسیم و اسلام را به سراسر دنیا صادر کنیم.

رئیس شورای قضایی لرستان با بیان اینکه تقویت فرهنگ دفاع مقدس مورد تأکید مقام معظم رهبری است، بیان کرد: حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش و ملل مستضعف دنیا که در قانون اساسی به‌عنوان میثاق وحدت ملی ایران پیش‌بینی‌شده است و امیدبخش ملل مستضعف دنیا و تقویت جنبش‌های آزادی‌بخش و بیداری اسلامی و مسلمانان هستیم و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه امید و تقویت روحی و ارتقای نظامی کشورهای مسلمان به‌ویژه خاورمیانه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha