• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99070100352
  • خبرنگار : 50038

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید «شیرمحمد خانقلی» در سامن

تجلیل از خانواده شهید «شیرمحمد خانقلی» در سامن

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی، رئیس هیئت فوتبال و تنی چند از پیشکسوتان ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید والا مقام «شیرمحمد خانقلی» در بخش سامن دیدار کردند و به پاس قدردانی از زحمات پدر و مادر این شهید گرانقدر، با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از آنها تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: امنیت و آسایش امروز ما ثمره خون پاک جوانان بیداردلی بود که با نثار خون خود در هشت سال جنگ تحمیلی عزت و آزادگی، امنیت و آسایش را به کشورمان هدیه دادند.

وی با بیان اینکه یاد شهداء، کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: هدف از این دیدار گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عزیزی که برای عزت و آزادگی و امنیت ایران در جهان خون خود را نثار کرده و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی حماسه ها آفریدند.

سپهری نیا به ادای احترام و تجدید بیعت هیئت تکواندو ملایر با حضور در گلزار شهدای گمنام اشاره و خاطرنشان کرد: در اقدامی فرهنگی و ارزشی با هدف بیعت دوباره با امام(ره) و شهدای والا مقام هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، اعضای این هیئت با حضور در گلزار شهدای والامقام گمنام بام ملایر یاد و خاطر شهیدان را گرامی داشتند و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن عزیزان سفر کرده ادای احترام کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به کوهپیمایی هیئت تکواندو در منطقه کوه گرمه با شعار «ورزش، نشاط، تندرستی» گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات شطرنج در تمام رده های سنی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت ریتد بین درجه داران بین المللی با فرمت زمانی ۱۰ دقیقه و سه ثانیه پاداش جمعه چهارم مهرماه در محل پارک تاریخی سیفیه برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha